Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Wiedza o finansach dostępna w internecie

Produkty finansowe oferowane są przez instytucje bankowe i poza bankowe tzw. parabanki. To już nie tylko konta osobiste, kredyty hipoteczne i konsumpcyjne. Za pośrednictwem banków możemy oszczędzać, kupować papiery wartościowe i dokonywać wiele innych transakcji.

Więcej…

Jak prawidłowo zamontować klimatyzator?

Już za kilka miesięcy lato. Nic dziwnego, że coraz więcej osób zaczyna właśnie teraz myśleć o ochronie przed zbliżającymi się upałami. Najlepszym wyjściem jest zakup klimatyzatora. Bez względu na to, czy sami chcemy zająć się instalacją urządzenia, czy zdać się na pomoc fachowca, warto wiedzieć, jak powinna ona przebiegać. Nie jest to tak trudne, jak mogłoby się wydawać.

Więcej…

Świadomość w hologramie

W 2011 roku właściciel medialnego koncernu New Media Satrs, 35-letni Dmitrij Itskov założył projekt, jakiego nazwa to „2045”. Celem projektu jest przeniesienie do wnętrza maszyny ludzkiego umysłu, co w założeniu ma zagwarantować poszczególnym ludziom nieśmiertelność. Itskov do tego momentu zainwestował w ten projekt aż 1,43 miliarda dolarów, co bezsprzecznie potwierdza jego wysokie zaangażowanie w tak wyjątkową inwestycję. Jest on utwierdzony w przekonaniu o tym, że już za 30 lat człowiek będzie mógł zdobyć nieśmiertelność - taką tezę wygłosił w dokumentalnym filmie realizowanym przez BBC.

Więcej…

Firmy hostingowe

Firmy oferujące hosting wyrastają jak grzyby po deszczu, prawie że każdego dnia pojawia się jakaś firma, a często nawet kilka. Nowej osobie w "branży" ciężko będzie się zorientować na samym początku, mrowie ofert, różnie podawane parametry i co najważniejsze różne ceny.

Więcej…

Wykopaliska w Islandii

W Islandii podczas prowadzonych tam wykopalisk odkryto rozliczne artefakty pochodzące z dwunastego i trzynastego wieku. Artefakty znaleziono w Siglunes, miejscowości, która położona jest nad fiordem Siglurfjordur, na północy wyspy.

Więcej…

produkcja filmu reklamowegoFilm reklamowy – od czego zacząć?
Odpowiedź jest prosta: zacznij od określenia celu filmu, tego jakie efekty chcesz dzięki niemu uzyskać i w jaki sposób tego dokonać. Ustal jasny i prosty komunikat, który chcesz zawrzeć w spocie. Pamiętaj przy tym, żeby skupić się na konkretnej grupie docelowej, bo żaden komunikat nie jest w stanie dotrzeć do wszystkich, a jeśli będzie skonstruowany zbyt ogólnie w rezultacie nie trafi do nikogo. Następnie skup się na scenariuszu reklamy. To bardzo ważne ponieważ każdy element produkcji musi być wcześniej zaplanowany. To zbyt duże i kosztowne przedsięwzięcie żeby można było polegać w nim na przypadku czy spontanicznych działaniach.

produkcja filmu reklamowego 

Tworząc scenariusz pamiętaj, że reklama, choć trwa tylko kilkadziesiąt sekund powinna tworzyć jakąś spójną historię. Tego typu produkcje spotykają się ze zdecydowanie lepszym odbiorem niż przypadkowe połączenie kilku, nawet bardzo estetycznych ujęć, no i na pewno na dłużej zostanie w pamięci widza.

Produkcja reklamy

Istnieje wiele czynników, które wpływają na ostateczny efekt jaki da film reklamowy. Jednym z nich jest maksymalne uwypuklenie komunikatu zawartego w spocie. Można to zrobić poprzez wykorzystanie jednej z najważniejszych zalet filmu – pobudza jednocześnie wzrok i słuch widza. Dobrze jest jeśli oba te zmysły skupiają się w danym momencie na tym samym przekazie, tzn. jeśli człowiek słucha o tym co w danym momencie ogląda na ekranie.

Innym również niezwykle skutecznym czynnikiem jest wzbudzanie emocji. Ten zabieg dodatkowo poza zmysłami widza pobudza też jego uczucia, co przełoży się na większe prawdopodobieństwo zapamiętania właśnie tego filmu spośród wielu innych, które w tym czasie oglądał.

Nawet jeśli widz zapamiętał reklamę nie oznacza to jeszcze, że zaraz podejdzie do komputera i odwiedzi Twoją stronę internetową. Można go jednak do tego działania lekko "pchnąć". Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem jest umieszczenie w filmie komunikatu skierowanego bezpośrednio do widza. Może mieć on rożne formy, ale jego przekaz zawsze będzie jeden "znajdź moją firmę, wejdź na stronę, dowiedz się więcej".

Lepsze wrogiem dobrego

Na koniec prostota i minimalizm. Mogłoby się wydawać, że obecnie żeby wyróżnić się spośród innych trzeba dać widzom coraz więcej, zaszokować ich, zasypać atrakcjami... niekoniecznie. Z takim podejściem łatwo jest wpaść w pułapkę przerostu formy nad treścią, a to przecież treść, czyli komunikat skierowany do widza jest najważniejszy. Niech on więc będzie zawsze w centrum, a pozostałe elementy będą budowane wokół niego. Dzięki temu przekaz zostanie zrozumiany i zapamiętany, bez zbędnych komplikacji, a cel produkcji zostanie osiągnięty.

Autor: FestEkipa.pl - filmy reklamowe i promocyjne

Polecamy także:

Garaż blaszany

garaz blaszany mGaraż blaszany to doskonałe rozwiązanie dla każdego, kto z różnych względów nie może lub nie chce zdecydować się na wybudowanie tradycyjnego garażu murowanego. Garaże z blachy mają szereg zalet, a z dnia na dzień cieszą się coraz większą popularnością.

Więcej…

Jak porozumiewają się żyrafy

zyrafa-mNaukowcom udało się zarejestrować zagadkowe niskie dźwięki, które żyrafy wydają nocą.

Więcej…

Tabletowy zawrót głowy

tablet-s-mZjawisko tabletów nie przestaje zdumiewać. Z roku na rok urządzenia te zyskują na popularności, a ich handel wciąż wzrasta. Z uwagi na nieduże rozmiary jak również ogromną gamę możliwości  tablety są dobrą alternatywą dla laptopów. Fakt, iż tablet możemy zabrać wszędzie i w każdym miejscu z niego skorzystamy, co sprawia, że urządzenia te trwale zadomowiły się w naszych domach.

Więcej…

Gra edukacyjna Mana Game

m manaMana Game to propozycja dla osób, które interesują się ekonomią. Jest to gra decyzyjna, której ogromną zaletą jest to, że można w nią grać poprzez przeglądarkę internetową, czyli praktycznie z każdego urządzenia, które ma dostęp do Internetu – w każdym miejscu na świecie i o dowolnej porze.

Więcej…

27 stycznia 2016 - Siła-wiedzy.pl zaprasza na:

banner-cpi-mXVII seminarium w cyklu AWANSE NAUKOWE "STUDIA DOKTORANCKIE - ASPEKTY PRAWNE, ORGANIZACYJNE I FINASOWO-PODATKOWE", Warszawa, 27 stycznia 2016r.

Więcej…