Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Mieszalniki tworzyw sztucznych – precyzyjna mieszanka podstawą produktów wysokiej jakości

Do wykonania dobrej jakości produktu niezbędne są odpowiednie tworzywa. Od odpowiedniego doboru proporcji oraz samych materiałów zależy czy efekt finalny będzie satysfakcjonujący. Dzięki mieszalnikom do tworzyw sztucznych będziemy mieli gwarancję, że towar przez nas produkowany jest najwyższej jakości.

Więcej…

Szczepienie przeciwko starości?

A gdyby tak dało się zaczepić przeciwko starości? Naukowiec z Rosji jest przekonany, że jest taka możliwość. Postanowił sobie wstrzyknąć bakterie sprzed milionów lat, które znaleziono na Syberii w wiecznej zmarzlinie.

Więcej…

Sposób na HIV

Zapobiegawcze aplikowanie leków ma zatrzymać epidemię AIDS. Póki co w grupie osób homoseksualnych.

Więcej…

Niezwykłe zastosowania druku 3D w medycynie

Zastosowanie druku 3D w medycynie nie ogranicza się wyłącznie do tworzenia protez kończyn czy odbudowy elementów kości. Obecnie, dzięki tej niezwykłej technologii powstają również naczynia krwionośne, a nawet całe narządy, takie jak serce, nerki czy wątroba. Choć na razie służą głównie jako modele do testów, już w nieodległej przyszłości marzenia futurystów o fabrykach ludzkich części zamiennych mogą stać się rzeczywistością. Poznaj najbardziej niezwykłe zastosowania druku przestrzennego, które już dziś ratują ludzkie zdrowie, a nawet życie.

Więcej…

5 powodów, dla których warto uczyć się języków orientalnych

Powszechnie wiadomo, że żyjemy w świecie dynamicznie zmieniającym się. Stale postępująca globalizacja stawia przed nami warunek posiadania choć znikomej wiedzy na temat innych kultur oraz znajomości języków obcych, w tym także języków orientalnych. Pomoże nam to bezproblemowo porozumiewać się z przedstawicielami innych kultur. Dlaczego zatem warto uczyć się języków orientalnych?

Więcej…

produkcja filmu reklamowegoFilm reklamowy – od czego zacząć?
Odpowiedź jest prosta: zacznij od określenia celu filmu, tego jakie efekty chcesz dzięki niemu uzyskać i w jaki sposób tego dokonać. Ustal jasny i prosty komunikat, który chcesz zawrzeć w spocie. Pamiętaj przy tym, żeby skupić się na konkretnej grupie docelowej, bo żaden komunikat nie jest w stanie dotrzeć do wszystkich, a jeśli będzie skonstruowany zbyt ogólnie w rezultacie nie trafi do nikogo. Następnie skup się na scenariuszu reklamy. To bardzo ważne ponieważ każdy element produkcji musi być wcześniej zaplanowany. To zbyt duże i kosztowne przedsięwzięcie żeby można było polegać w nim na przypadku czy spontanicznych działaniach.

produkcja filmu reklamowego 

Tworząc scenariusz pamiętaj, że reklama, choć trwa tylko kilkadziesiąt sekund powinna tworzyć jakąś spójną historię. Tego typu produkcje spotykają się ze zdecydowanie lepszym odbiorem niż przypadkowe połączenie kilku, nawet bardzo estetycznych ujęć, no i na pewno na dłużej zostanie w pamięci widza.

Produkcja reklamy

Istnieje wiele czynników, które wpływają na ostateczny efekt jaki da film reklamowy. Jednym z nich jest maksymalne uwypuklenie komunikatu zawartego w spocie. Można to zrobić poprzez wykorzystanie jednej z najważniejszych zalet filmu – pobudza jednocześnie wzrok i słuch widza. Dobrze jest jeśli oba te zmysły skupiają się w danym momencie na tym samym przekazie, tzn. jeśli człowiek słucha o tym co w danym momencie ogląda na ekranie.

Innym również niezwykle skutecznym czynnikiem jest wzbudzanie emocji. Ten zabieg dodatkowo poza zmysłami widza pobudza też jego uczucia, co przełoży się na większe prawdopodobieństwo zapamiętania właśnie tego filmu spośród wielu innych, które w tym czasie oglądał.

Nawet jeśli widz zapamiętał reklamę nie oznacza to jeszcze, że zaraz podejdzie do komputera i odwiedzi Twoją stronę internetową. Można go jednak do tego działania lekko "pchnąć". Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem jest umieszczenie w filmie komunikatu skierowanego bezpośrednio do widza. Może mieć on rożne formy, ale jego przekaz zawsze będzie jeden "znajdź moją firmę, wejdź na stronę, dowiedz się więcej".

Lepsze wrogiem dobrego

Na koniec prostota i minimalizm. Mogłoby się wydawać, że obecnie żeby wyróżnić się spośród innych trzeba dać widzom coraz więcej, zaszokować ich, zasypać atrakcjami... niekoniecznie. Z takim podejściem łatwo jest wpaść w pułapkę przerostu formy nad treścią, a to przecież treść, czyli komunikat skierowany do widza jest najważniejszy. Niech on więc będzie zawsze w centrum, a pozostałe elementy będą budowane wokół niego. Dzięki temu przekaz zostanie zrozumiany i zapamiętany, bez zbędnych komplikacji, a cel produkcji zostanie osiągnięty.

Autor: FestEkipa.pl - filmy reklamowe i promocyjne

Polecamy także:

Ekologia na co dzień

ekologia na co dzien-mW dzisiejszych czasach temat eko jest bardzo modny. Media zalewają nas falą ciągle to nowych informacji odnośnie tego, jak ważne jest bycie eko i na jakie korzyści dla naszej planety przełożą się nasze działania. Koncerny kosmetyczne otwierają nowe linie produkcyjne, na których powstają kosmetyki, które mają tylko i wyłącznie składniki pochodzące z eko upraw.

Więcej…

Jeśli innowacja, to po polsku

innowacje mMyśląc o innowacjach i rewolucyjnych technologiach, na myśl przyjdą nam pewnie amerykańscy naukowcy, japońskie korporacje czy niemieckie firmy. Słowa „Polska” i „innowacja” czy „wynalazek” rzadko tworzą związek frazeologiczny – pora to zmienić!

Więcej…

Podstępne mrówki

mrowka-mNaukowcom udało się ostatnio udowodnić, że istnieje pewien gatunek mrówek, który umie pozyskiwać niewolnice bez użycia przemocy, jedynie za sprawą podstępu.

Więcej…

Zarabianie w internecie - Czy na pewno takie trudne?

zarabianie-online-mDla większości ludzi zarabianie oznacza długie przesiadywanie w pracy po godzinach, ciężką pracę fizyczną na budowie, lub po prostu nudną pracę w korporacji.

Więcej…

Wikingowie z Kanady?

viking-sw-mW Kanadzie wykryto nieznaną osadę wikingów. Archeolodzy po dokonaniu badań, w których pomogły im zdjęcia satelitarne zaręczają, iż znaleźli w Ameryce Północnej przejawy drugiej osady wikingów.

Więcej…