Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

W jaki sposób przebiega montaż basenów?

Kiedy już zdecydowaliśmy się na wybudowanie basenu na naszej działce, ważne jest, abyśmy zapoznali się z technikami ich montażu. Proces ten pozwoli nam się przygotować na ewentualne zmiany w krajobrazie zarówno w trakcie budowy wymarzonego kąpieliska oraz w późniejszym czasie.

Więcej…

Problem z elektrośmieciami

Unia Europejska wdraża dużo nowych nakazów oraz przepisów, których niestety nie udaje się wyegzekwować. W szczególności chodzi o przepisy dotyczące elektrośmieci - kwestii niezwykle ważnej dla środowiska naturalnego. Najnowsze badania pokazują, że elektrośmieci nie są przetwarzane w takim stopniu jak powinny.

Więcej…

Czy pęknietą szybę samochodową trzeba od razu wymienić?

Małe pęknięcie na szybie samochodowej może wyglądać nieszkodliwie, jednak to tylko pozory. Niestety kierowcy mają często tendencję do bagatelizowania takich sytuacji. Tłumaczą sami przed sobą: „To tylko mała rysa i nie warto nic z tym zrobić” albo „To tylko zbędny koszt i fatyga”.

Więcej…

Z jakich etapów składa się produkcja cementu?

Cement to jeden z podstawowych materiałów wiążących, który jest stosowany we wszystkich rodzajach budownictwa. Dzięki swoim szczególnym właściwościom jest obecny niemalże wszędzie. Domy, biurowce, mosty i ulice, tunele, lotniska oraz chodniki - to wszystko powstaje przy użyciu cementu. Z racji jego powszechności warto wiedzieć jak powstaje ten materiał, który w tak znaczący wpłynął światową architekturę.

Więcej…

Warsztaty "ŚRODKI UNIJNE DLA SEKTORA NAUKI, BADAŃ I ROZWOJU W NOWEJ PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ 2014-2020"

Warszawa, 2 grudnia 2015r.
Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom i uczestniczkom zasad realizacji projektów naukowych, badawczych i B+R w ramach Nowej perspektywy finansowej 2014-2020 - czyli kto, kiedy, na co i ile środków będzie mógł pozyskać. Uczestnicy i uczestniczki nabędą wiedzę pozwalającą przygotować się do skutecznego aplikowania o środki unijne w ramach przyszłej perspektywy finansowej. Dzięki tej wiedzy będą mogli oszacować swoje szanse na dofinansowanie oraz wybrać te obszary, które mogą być dla nich szczególnie atrakcyjne.

Więcej…

produkcja filmu reklamowegoFilm reklamowy – od czego zacząć?
Odpowiedź jest prosta: zacznij od określenia celu filmu, tego jakie efekty chcesz dzięki niemu uzyskać i w jaki sposób tego dokonać. Ustal jasny i prosty komunikat, który chcesz zawrzeć w spocie. Pamiętaj przy tym, żeby skupić się na konkretnej grupie docelowej, bo żaden komunikat nie jest w stanie dotrzeć do wszystkich, a jeśli będzie skonstruowany zbyt ogólnie w rezultacie nie trafi do nikogo. Następnie skup się na scenariuszu reklamy. To bardzo ważne ponieważ każdy element produkcji musi być wcześniej zaplanowany. To zbyt duże i kosztowne przedsięwzięcie żeby można było polegać w nim na przypadku czy spontanicznych działaniach.

produkcja filmu reklamowego 

Tworząc scenariusz pamiętaj, że reklama, choć trwa tylko kilkadziesiąt sekund powinna tworzyć jakąś spójną historię. Tego typu produkcje spotykają się ze zdecydowanie lepszym odbiorem niż przypadkowe połączenie kilku, nawet bardzo estetycznych ujęć, no i na pewno na dłużej zostanie w pamięci widza.

Produkcja reklamy

Istnieje wiele czynników, które wpływają na ostateczny efekt jaki da film reklamowy. Jednym z nich jest maksymalne uwypuklenie komunikatu zawartego w spocie. Można to zrobić poprzez wykorzystanie jednej z najważniejszych zalet filmu – pobudza jednocześnie wzrok i słuch widza. Dobrze jest jeśli oba te zmysły skupiają się w danym momencie na tym samym przekazie, tzn. jeśli człowiek słucha o tym co w danym momencie ogląda na ekranie.

Innym również niezwykle skutecznym czynnikiem jest wzbudzanie emocji. Ten zabieg dodatkowo poza zmysłami widza pobudza też jego uczucia, co przełoży się na większe prawdopodobieństwo zapamiętania właśnie tego filmu spośród wielu innych, które w tym czasie oglądał.

Nawet jeśli widz zapamiętał reklamę nie oznacza to jeszcze, że zaraz podejdzie do komputera i odwiedzi Twoją stronę internetową. Można go jednak do tego działania lekko "pchnąć". Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem jest umieszczenie w filmie komunikatu skierowanego bezpośrednio do widza. Może mieć on rożne formy, ale jego przekaz zawsze będzie jeden "znajdź moją firmę, wejdź na stronę, dowiedz się więcej".

Lepsze wrogiem dobrego

Na koniec prostota i minimalizm. Mogłoby się wydawać, że obecnie żeby wyróżnić się spośród innych trzeba dać widzom coraz więcej, zaszokować ich, zasypać atrakcjami... niekoniecznie. Z takim podejściem łatwo jest wpaść w pułapkę przerostu formy nad treścią, a to przecież treść, czyli komunikat skierowany do widza jest najważniejszy. Niech on więc będzie zawsze w centrum, a pozostałe elementy będą budowane wokół niego. Dzięki temu przekaz zostanie zrozumiany i zapamiętany, bez zbędnych komplikacji, a cel produkcji zostanie osiągnięty.

Autor: FestEkipa.pl - filmy reklamowe i promocyjne

Polecamy także:

Wykopaliska w Islandii

wykopaliska archeologiczneW Islandii podczas prowadzonych tam wykopalisk odkryto rozliczne artefakty pochodzące z dwunastego i trzynastego wieku. Artefakty znaleziono w Siglunes, miejscowości, która położona jest nad fiordem Siglurfjordur, na północy wyspy.

Więcej…

Rekiny

głebiny oceanu, morskie stworzeniaRekiny należą do gromady ryb chrzęstnoszkieletowych, która obejmuje ok 1100 gatunków. Do ryb chrzęstnoszkieletowych obok rekinów zalicza się płaszczki i chimery. Najmnieszjym z rekinów jest rekin karłowaty z ciałem o długości 25 cm.

Więcej…

Liczą się ludzie, nie indeksy

studia-mPoszukując uczelni wyższej dla siebie, stoimy przed pytaniem: jakimi kryteriami kierować się podczas swojego wyboru? Co należy sprawdzić i jakie aspekty powinny być dla nas ważne?

Więcej…

Warsztaty "PISANIE ARTYKUŁÓW NAUKOWYCH",

banner cpiWarszawa, 21 stycznia 2016r

Uczestnicy warsztatów nabędą praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu publikowania naukowego. Poznają metody efektywnego pisania pozwalające na przygotowanie i wysłanie artykułów naukowych do międzynarodowych czasopism.

Więcej…

Pojedynek AI

sztuczna-int-sw-mPojedynek sztucznych inteligencjiAlphaGo to AI - sztuczna inteligencja przygotowana przez specjalistów z Google i DeepMind. Wspólnie wykreowali oni system, łączący zwyczajowe metody sztucznej inteligencji, polegające na rozważaniu wszystkich realnych lokalizacji przy pomocy stworzonego drzewka zapytań, z techniką głębokiego uczenia maszynowego (deep learning).

Więcej…