Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Produkcja filmów promocyjnych i reklamowych - kilka zasad na skuteczną reklamę.

Film reklamowy – od czego zacząć?
Odpowiedź jest prosta: zacznij od określenia celu filmu, tego jakie efekty chcesz dzięki niemu uzyskać i w jaki sposób tego dokonać. Ustal jasny i prosty komunikat, który chcesz zawrzeć w spocie. Pamiętaj przy tym, żeby skupić się na konkretnej grupie docelowej, bo żaden komunikat nie jest w stanie dotrzeć do wszystkich, a jeśli będzie skonstruowany zbyt ogólnie w rezultacie nie trafi do nikogo. Następnie skup się na scenariuszu reklamy. To bardzo ważne ponieważ każdy element produkcji musi być wcześniej zaplanowany. To zbyt duże i kosztowne przedsięwzięcie żeby można było polegać w nim na przypadku czy spontanicznych działaniach.

Więcej…

Siła motywacji w Nowym Roku

Każdego roku miliony Polaków w całym kraju wraz z nadejściem Nowego Roku motywuje się do zmian. Na liście poza rzuceniem palenia i pozbyciem się zbędnych kilogramów zazwyczaj znajduje się też rozwój zawodowy. Dlatego pierwsze miesiące roku jak żaden inny okres nadają się do motywowania pracowników.

Więcej…

Jak wybrać najlepszą ofertę lokaty bankowej?

Wśród różnych produktów oferowanych przez instytucje finansowe, lokaty bankowe cieszą się dużym zainteresowaniem. To bowiem właśnie dzięki nim można bezpiecznie przechowywać swoje oszczędności, zyskując przy tym dodatkowe środki naliczone według oprocentowania.

Więcej…

Nowy model Tesli

Zgodnie z poprzednimi informacjami Elona Muska, w końcu nadszedł ów moment, kiedy Tesla przedstawiła prototypy długo oczekiwanego Modelu 3. Konstruktorzy zakładają, że podbije on serca wszystkich wielbicieli samochodów elektrycznych zarówno w USA, jak i w pozostałych częściach świata.

Więcej…

Nowa nadzieja w walce z otyłością

Czy wiesz co decyduje o tym czy masz w danej chwili ochotę na słodycze czy też nie? Naukowcy już to wiedzą, jak wykazały ich najnowsze badania o ochocie na słodycze decyduje obecność we krwi wytwarzanego przez wątrobę hormonu.

Więcej…

CPI

banner cpi mSzkolenie "CONTENT MARKETING KROK PO KROKU - CZYLI JAK BUDOWAĆ STRATEGIE I REALIZOWAĆ DZIAŁANIA W RAMACH MARKETINGU TREŚCI?"

Warszawa, 24 października 2017 r.

 

Cel

  • Przedstawienie metod budowy strategii w zakresie content marketingu
  • Prezentacja formatów i typów treści w ramach content marketingu – od tekstu do wideo i aplikacji
  • Przegląd skutecznych sposobów dystrybucji contentu w internecie
  • Prezentacja kluczowych narzędzi Content Managera
  • Przedstawienie inspirujących przykładów i case studies z Polski i ze Świata

 

Korzyści dla uczestników

  • Poznanie sposobów na skuteczne budowanie strategii w zakresie marketingu treści – od celów przez formaty i typy po dystrybucję
  • Prezentacja praktycznych porad w zakresie doboru rodzaju contentu i skutecznego ich redagowania
  • Inspiracje w zakresie copywritingu zachęcającego do pobierania treści i angażowania odbiorcy
  • Poznanie bezpłatnych i płatnych platform, narzędzi i aplikacji do doskonalenia komunikacji w zakresie content marketingu
  • Gotowe i sprawdzone szablony do budowy strategii content marketingu

 

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. Content Marketingu, WWW, e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online
  • Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze content marketingu
  • Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

 

Metodologia

  • Forma warsztatowa z praktycznymi ćwiczeniami
  • Prezentacja wielu case’ów branżowych mających na celu prezentację dobrych i złych przykładów
  • Prezentacja narzędzi i inspiracji niezbędnych do realizacji działań w zakresie marketingu treści

 

Szczegółowy PROGRAM szkolenia: http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/cmkpk1/index.php

Zapraszamy do skorzystania z 10% RABATu na udział w szkoleniu poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2017/cmkpk1/index.php

 

Organizator:

Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;

www.cpi.com.pl

tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polecamy także:

Meble - nowoczesna aranżacja przestrzeni

foto 005-mCzy wybór mebli jest rzeczywiście tak banalny jak się to wielu osobom wydaje? Bardzo często proces ten odbywa się na zasadzie wizyty w sklepie meblowym i wybrania pojedynczych egzemplarzy które na ten czas wydają się najładniejsze lub najciekawsze.

Więcej…

Nowy model Tesli

tesla-s-mZgodnie z poprzednimi informacjami Elona Muska, w końcu nadszedł ów moment, kiedy Tesla przedstawiła prototypy długo oczekiwanego Modelu 3. Konstruktorzy zakładają, że podbije on serca wszystkich wielbicieli samochodów elektrycznych zarówno w USA, jak i w pozostałych częściach świata.

Więcej…

Mgławica na filmie od NASA

mglawica-sw-mKilka dni temu rozpoczęło się świętowanie 26 rocznicy zaistnienia Kosmicznego Teleskopu Hubble'a. Z tej szczególnej okazji NASA zaprezentowała zapierającą dech w piersiach, niesamowitą animację, przygotowaną na podstawie oryginalnego zdjęcia, jakie zostało zrealizowane przez teleskop przed kilkoma dniami.

Więcej…

RODO dla przedsiębiorców – co musimy wiedzieć?

rodo mRozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych zaczęło obowiązywać od maja 2018 roku, jednak nadal pojawiają się problemy z tym, w jaki sposób należy interpretować niektóre przepisy. Szczególnie utrudnioną sytuację mają przedsiębiorstwa, ponieważ ich pomyłka może wiązać się ze sporym karami finansowymi. Dlatego warto zwrócić uwagę na najważniejsze informacje dotyczące RODO, dzięki czemu nie będziemy już mieli problemów z nowymi przepisami.

Więcej…

Umowa o dzieło a plagiat - gdzie szukać pomocy?

kancelaria-pr-mWiele firm, jak również osób prywatnych, podpisuje umowę o dzieło na stworzenie jakiegoś tekstu. Osoba z którą podpisujemy umowę zobowiązuje się do dostarczenia nam dzieła w jakimś konkretnym terminie, w zamian za co otrzyma stosowne wynagrodzenie. W większości przypadków tekst, który zostaje dostarczony, zostaje sprawdzony pod kontem plagiatu przez zleceniodawcę. Jednak bywa, że dopiero po jakimś czasie wychodzi na jaw informacja o skopiowaniu dzieła. Nagle okazuje się, że osoba, która oświadczyła, że jest właścicielem praw autorskich do tego tekstu, jest oszustem i dopuściła się plagiatu.

Więcej…