Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Uniwersalny charakter magnesów ferrytowych

Magnesy ferrytowe to klasyczne, wszechstronnie wykorzystywane i znane każdemu czarne magnesy, które do momentu rozpowszechnienia magnesów neodymowych królowały w wielu gałęziach przemysłu i codziennych zastosowaniach. Więcej…

Przekwalifikuj się dzięki kursom

Mówi się, że gdyby każdy z nas pracował na wymarzonym w dzieciństwie stanowisku, Księżyc roiłby się od bezrobotnych kosmonautów. Niestety, często dopiero pierwsze poszukiwania stałej pracy weryfikują nasze spojrzenie na wymarzony zawód. Więcej…

LTE i co dalej?

Co po LTE?Tak na dobrą sprawę technologia 4G jeszcze nie zdążyła całkowicie zdominować, a już słychać o technologii 5G. Więcej…

Mobilna sprzedaż lodów. Perspektywy i możliwości

Posiadanie mobilnego punktu sprzedaży lodów staje się coraz bardziej popularne. Jakie są możliwości takiego biznesu oraz o czym warto pomyśleć zakładając go? Więcej…

Walory filatelistyczne

Istota filatelistyki to zbieranie, odkrywanie, kolekcjonowanie. To, co gromadzi filatelista, określa się mianem walorów filatelistycznych. Czemu walor? Dlatego, że każdy szczegół zbioru ma dla jego właściciela określoną wartość. Więcej…
Na szkolenie nigdy nie jest za późno

szkolenia-mDlaczego tak wiele firm upada w przeciągu pierwszych 2 lat działalności? Czy ludzie otwierający własny biznes, z góry zakładają jego klęskę? Nim zdecydujesz się na własną firmę, powinieneś przejść kilka szkoleń, które przygotują Cię na wiele niespodzianek. Wiedza to klucz do sukcesu, a nic nie pozwala zdobyć takiej ilości przydatnej wiedzy jak odpowiednie szkolenie.

Założyć firmę to żadne osiągnięcie. Miesiąc natomiast szybko mija, a opłaty związane z prowadzeniem firmy nie są małe. Jeżeli w przeciągu kilku miesięcy nie pojawia się żaden klient lub ich liczba nie pozwala na uzyskanie pokrywających życie przychodów, to firma chyli się ku upadkowi. Dlatego nim rozpocznie się prowadzenie własnego biznesu, powinno się do tego przygotować.

Najlepiej szkolenia przeprowadzić kilka miesięcy przed rozpoczęciem własnej działalności. Jak pozyskiwać nowych klientów? Jak sprawić, aby nasi klienci polecali nas swoim znajomym? Te i wiele innych ważnych kwestii jest poruszanych właśnie na odpowiednich szkoleniach. Cena szkoleń jest różna, ale im bardziej zaawansowane tym oczywiście droższe – Nie należy tego traktować jako przymusowy wydatek, ale jako bardzo dobrą inwestycję.

Dlaczego szkolenia to dobra inwestycja?

Jeżeli przykładowo udasz się na szkolenie o tematyce „Pozyskiwanie nowych klientów poprzez internet”, które będzie kosztowało 2.000zł. Dzięki takiemu szkoleniu pozyskasz w ciągu roku 10 nowych klientów, z których zysk wyniesie 10.000zł, to inwestycja zwróciła się 5 krotnie. Na odpowiednie szkolenia nie powinieneś chodzić wyłącznie Ty, ale również Twoi pracownicy.

Oczywiście na szkolenie wysyła się pracowników, którzy wiele znaczą dla firmy i z niej szybko nie uciekną. Firmę tworzą ludzie, a im ludzie więcej potrafią to większe zyski powinni przynosić firmie. To jest odpowiedni moment na chwilę refleksji: „Prowadzę firmę już jakiś czas, a nigdy nie byłem na szkoleniu. Czy to oznacza, że nie są mi potrzebne?”

Jeżeli wśród 10 firm, jedna z nich prezentuje innowacyjne podejście do klientów, ma dużo ładniejszą stronę www i mimo zakończenia usługi lub sprzedaży produktu, utrzymuje z klientem stały kontakt, to czy nie będzie miała większej liczby klientów niż pozostałe 9 firm? Odpowiadając sobie na to pytanie, właśnie uzyskałeś odpowiedź czy szkolenia są Ci potrzebne.

szkolenia

Polecamy także:

A Ty? Wiesz, czym oddychasz?

Smog to jeden z największych problemów ekologicznych i zdrowotnych w Polsce. Aż 33 z 50 miast w Unii Europejskiej o największym stężeniu zanieczyszczeń powietrza to polskie miasta. Dlatego Aviva przygotowała kampanię społeczno-edukacyjną „Wiem, czym oddycham”. Inicjatywa startuje 14 listopada – w Dniu Czystego Powietrza. Ma zwiększyć świadomość, jaki wpływ na zdrowie ma zanieczyszczone powietrze i jak mu przeciwdziałać. Więcej…

Angielski przez Skype - rewolucja czy nie?

Od pewnego czasu coraz popularniejszą formą nauczania jest nauka angielskiego przez Skype. Komunikator internetowy stał się wygodnym i praktycznym narzędziem pozwalającym na bezpośredni kontakt na żywo między uczniem a nauczycielem, co wyróżnia tę formę nauki spośród innych dostępnych online, w tym e-kursów w platformach e-learningu. To połączenie klasyki z nowoczesnością w najlepszym z możliwych wydań. Wyłuskanie najlepszych cech nauki zdalnej i tradycyjnej w modeli indywidualnej edukacji daje niesamowite efekty o jakich marzy każdy z nas. Ewolucja edukacji językowej w internecie sięga zenitu i przebiega ona bardzo dynamicznie. Skype doskonale spisuje się jako narzędzie w komunikacji i tym samym nauce, pozwala nie tylko na konwersacje i korepetycje indywidualne ale i telekonferencje kilku osób w tym samym czasie przebywających w różnych miejscach na świecie. Więcej…

Projektowanie systemu dedykowanego

Współczesna sytuacja rynkowa wymusza na przedsiębiorstwach perfekcyjne dopasowanie do oczekiwań odbiorców. gdy chce się zrealizować wszystkie ich wymagania, do prowadzenia sprzedaży niezbędny będzie system dedykowany. Więcej…

Mocny głos lub duże jądra...

Biolodzy zauważyli interesującą zależność w fizycznej budowie małp szeroko rozpowszechnionych w krajach Ameryki środkowej oraz południowej zwanych wyjcami. Gatunek ten to jedne z najgłośniejszych zwierząt świata. Więcej…

Koszt wykonania nadruku reklamowego. Od czego zależy?

Jeśli chcemy stworzyć nadruki reklamowe na określoną partię przedmiotów, musimy wiedzieć, że koszt zamówienia będzie zależał od kilku czynników. Różne materiały wpłyną na technikę nadruku, a ta może mieć inne ceny. Także większa ilość zużytych kolorów spowoduje podwyższenie kwoty do zapłaty. Dużym ułatwieniem są kalkulatory wydruków, dzięki którym możemy poznać szacunkową wartość określonego zamówienia. Oblicza się ją w oparciu o ilość sztuk i wielkość wydruku. Więcej…