Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Do czego służy CFD?

CFD – Computational Fluid Dynamics – to obliczeniowa mechanika płynów, inaczej numeryczna mechanika płynów. Jak wskazuje nazwa, to dział mechaniki płynów, który wykorzystuje metody numeryczne do rozwiązywania zagadnień przepływu płynów. To zagadnienie związane przede wszystkim z przepływem. Nowoczesne, zaawansowane programy komputerowe pozwalają w stosunkowo prosty sposób wyznaczać rozkład prędkości, ciśnienia, temperatury oraz innych parametrów w przepływie. Co można powiedzieć o CFD od strony praktycznej? Więcej…

Znaczenie zdrowia psychicznego u osób walczących z pandemią

Z całą otwartością można zakomunikować, że w tej chwili żyjemy w bezprecedensowych czasach. Więcej…

Kontrowersyje zastosowanie substancji psychotropowych

Psychotropowe substancje nie zawsze muszą być szkodliwe i złe. Okazało się, iż nadzorowane przyjmowanie niektórych z nich jest w stanie skłonić osoby leniwe do regularnych ćwiczeń fizycznych. Więcej…

Jak jeść mniej

Naukowcy dowodzą, iż jedzenie pokrojone na mniejsze kawałki bardziej syci i nagradza niż jednorazowa porcja o tej samej zawartości kalorii, dotyczy to tak samo ludzi jak i zwierząt. Taką preferencję co do doboru postaci pożywienia badacze tłumaczą tym, że jedzenie podane w formie wielu małych kawałeczków wytwarza poczucie większej objętości jedzenia. Więcej…

Kursy i szkolenia

W dzisiejszych czasach jest stosunkowo łatwo o rozwijanie własnych umiejętności. Jest wiele narzędzi ku temu, aby nauczyć się nowych rzeczy tj. Internet, w którym można znaleźć wiele przydatnych informacji, ośrodki zawodowe, w których można się dokształcić. Człowiek w XXI wieku powinien być elastyczny i jak najbardziej rozwinięty, aby mógł wykorzystywać swoją wiedzę, która oczywiście przełoży się na większe zarobki. Dlaczego warto korzystać ze szkoleń i kursów? Aby się o tym przekonać, sprawdź nasz artykuł. Więcej…
Produkcja filmów promocyjnych i reklamowych - kilka zasad na skuteczną reklamę.

produkcja filmu reklamowegoFilm reklamowy – od czego zacząć?
Odpowiedź jest prosta: zacznij od określenia celu filmu, tego jakie efekty chcesz dzięki niemu uzyskać i w jaki sposób tego dokonać. Ustal jasny i prosty komunikat, który chcesz zawrzeć w spocie. Pamiętaj przy tym, żeby skupić się na konkretnej grupie docelowej, bo żaden komunikat nie jest w stanie dotrzeć do wszystkich, a jeśli będzie skonstruowany zbyt ogólnie w rezultacie nie trafi do nikogo. Następnie skup się na scenariuszu reklamy. To bardzo ważne ponieważ każdy element produkcji musi być wcześniej zaplanowany. To zbyt duże i kosztowne przedsięwzięcie żeby można było polegać w nim na przypadku czy spontanicznych działaniach.

produkcja filmu reklamowego 

Tworząc scenariusz pamiętaj, że reklama, choć trwa tylko kilkadziesiąt sekund powinna tworzyć jakąś spójną historię. Tego typu produkcje spotykają się ze zdecydowanie lepszym odbiorem niż przypadkowe połączenie kilku, nawet bardzo estetycznych ujęć, no i na pewno na dłużej zostanie w pamięci widza.

Produkcja reklamy

Istnieje wiele czynników, które wpływają na ostateczny efekt jaki da film reklamowy. Jednym z nich jest maksymalne uwypuklenie komunikatu zawartego w spocie. Można to zrobić poprzez wykorzystanie jednej z najważniejszych zalet filmu – pobudza jednocześnie wzrok i słuch widza. Dobrze jest jeśli oba te zmysły skupiają się w danym momencie na tym samym przekazie, tzn. jeśli człowiek słucha o tym co w danym momencie ogląda na ekranie.

Innym również niezwykle skutecznym czynnikiem jest wzbudzanie emocji. Ten zabieg dodatkowo poza zmysłami widza pobudza też jego uczucia, co przełoży się na większe prawdopodobieństwo zapamiętania właśnie tego filmu spośród wielu innych, które w tym czasie oglądał.

Nawet jeśli widz zapamiętał reklamę nie oznacza to jeszcze, że zaraz podejdzie do komputera i odwiedzi Twoją stronę internetową. Można go jednak do tego działania lekko "pchnąć". Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem jest umieszczenie w filmie komunikatu skierowanego bezpośrednio do widza. Może mieć on rożne formy, ale jego przekaz zawsze będzie jeden "znajdź moją firmę, wejdź na stronę, dowiedz się więcej".

Lepsze wrogiem dobrego

Na koniec prostota i minimalizm. Mogłoby się wydawać, że obecnie żeby wyróżnić się spośród innych trzeba dać widzom coraz więcej, zaszokować ich, zasypać atrakcjami... niekoniecznie. Z takim podejściem łatwo jest wpaść w pułapkę przerostu formy nad treścią, a to przecież treść, czyli komunikat skierowany do widza jest najważniejszy. Niech on więc będzie zawsze w centrum, a pozostałe elementy będą budowane wokół niego. Dzięki temu przekaz zostanie zrozumiany i zapamiętany, bez zbędnych komplikacji, a cel produkcji zostanie osiągnięty.

Autor: FestEkipa.pl - filmy reklamowe i promocyjne

Polecamy także:

Lampy do ogrodu

Elementem małej architektury są także lampy do ogrodu, które powinny wyróżniać się wytrzymałością i oryginalnym designem. Jak wybrać najlepszą lampę do ogrodu? O czym warto pamiętać? Więcej…

Dziecko autystyczne w przedszkolu

Przedszkole dla dzieci z autyzmem jest miejscem szczególnym. Rolą takiej placówki jest wspomaganie rozwoju dziecka, które boryka się z różnorodnymi zaburzeniami rozwojowymi. To właśnie te zaburzenia utrudniają im właściwe funkcjonowanie w otaczającej nas rzeczywistości, zmieniają percepcję i stają się pewnego rodzaju przeszkodami w interakcjach społecznych. Więcej…

Utrata wartości aktywów - co należałoby o niej wiedzieć?

Firmy, które mają księgi rachunkowe, muszą opracowywać co roku zestawienie zamknięcia. skoro dany podmiot odnotował utratę wartości aktywów, natychmiast powinien on wpisać go w bilansie. Ale zamieszczenie potrzebnych odpisów aktualizacyjnych nie jest łatwe i wymaga fachowej wiedzy, bo zgodnie z zapisami prawa (a zatem przede wszystkim ustawą o rachunkowości) jest kilka różnych metod określania pozycji bilansu. Ekspert wie, jaką z nich zastosować i w jaki sposób obliczyć aktualną utratę wartości aktywów. Więcej…

Na czym polega logistyka odzysku?

Logistyka włącza nie tylko procesy prowadzące od producenta do konsumenta, ale również odwrotne. Zajmuje się nimi logistyka odzysku, którą określa się proces planowania, wdrożenia, a także kontroli przepływu towarów od miejsca konsumpcji do miejsca pochodzenia. Głównym celem logistyki odzysku jest odzyskanie wartości czy też właściwe zagospodarowanie surowcami, półproduktami i produktami gotowymi. Więcej…

Szczepionka na Ebolę prosto z Chin

CanSino Biotechnology - firma biotechnologiczna z Chin, ma w planach uruchomienie fabryki szczepionek przeciwko gorączce krwotocznej, którą wywołuje wirus Ebola. Fabryka powstanie dopiero za dwa lata. Więcej…