Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Ekologiczny jeans

Ekologiczna technologia produkowania jeansu w porównaniu do standardowej metody pozwala obniżyć zużycie wody o 90 procent, energii natomiast o 30 procent. Ocenia się, iż wyprodukowanie pojedynczej pary spodni jeansowych pochłania ponad 9 i pół metra sześciennego wody, prawie pół kilo związków chemicznych i wiele energii. Więcej…

Ciecierzyca w wartościowej diecie

Ciecierzyca, znana również jako cieciorka, jest jednym z ważniejszych składników zdrowej diety. Dlaczego warto sięgać po tę roślinę strączkową? W jaki sposób wpływa ona na nasz organizm? Więcej…

Nowoczesne technologie w przemyśle

Ewolucja technologiczna nikogo już nie dziwi, urządzenia przejmują na swoje barki coraz to nowe obowiązki które wcześniej wykonywali ludzie. Rozwój technik komputerowych dodał także do przemysłu swoje trzy grosze i pozwolił na inteligentne, precyzyjne i powtarzalne sterowanie urządzeniami mechanicznymi oddając w nasze ręce wyjątkowo pomocne urządzenia. Więcej…

Jakie są rodzaje klimatyzatorów

Nastąpiły nowe czasy. Ciężko by sobie wyobrazić nowoczesne budownictwo bez innowacyjnych rozwiązań. Zaledwie kilkadziesiąt lat temu gorąco utrudniał życie ludziom pracującym zarówno w biurach jak i mieszkańców przede wszystkim poddaszy, gdzie temperatury potrafią być nieludzkie. Więcej…

Jakie zmiany w egzaminach na prawo jazdy?

Co roku politycy straszą nas zmianami w uzyskaniu dokumentu, jakim jest prawo jazdy. Pomimo tego, że wymyślono i wprowadzono już wiele zmian, wprowadzane zostały nawet nowe testy na prawo jazdy, to nadal dokonuje się kolejnych udziwnień i modernizacji. Już od stycznia 2016 roku, osoby starające się o uzyskanie prawa jazdy, będą musiały zmierzyć się z nowymi wymaganiami. Więcej…
Produkcja filmów promocyjnych i reklamowych - kilka zasad na skuteczną reklamę.

produkcja filmu reklamowegoFilm reklamowy – od czego zacząć?
Odpowiedź jest prosta: zacznij od określenia celu filmu, tego jakie efekty chcesz dzięki niemu uzyskać i w jaki sposób tego dokonać. Ustal jasny i prosty komunikat, który chcesz zawrzeć w spocie. Pamiętaj przy tym, żeby skupić się na konkretnej grupie docelowej, bo żaden komunikat nie jest w stanie dotrzeć do wszystkich, a jeśli będzie skonstruowany zbyt ogólnie w rezultacie nie trafi do nikogo. Następnie skup się na scenariuszu reklamy. To bardzo ważne ponieważ każdy element produkcji musi być wcześniej zaplanowany. To zbyt duże i kosztowne przedsięwzięcie żeby można było polegać w nim na przypadku czy spontanicznych działaniach.

produkcja filmu reklamowego 

Tworząc scenariusz pamiętaj, że reklama, choć trwa tylko kilkadziesiąt sekund powinna tworzyć jakąś spójną historię. Tego typu produkcje spotykają się ze zdecydowanie lepszym odbiorem niż przypadkowe połączenie kilku, nawet bardzo estetycznych ujęć, no i na pewno na dłużej zostanie w pamięci widza.

Produkcja reklamy

Istnieje wiele czynników, które wpływają na ostateczny efekt jaki da film reklamowy. Jednym z nich jest maksymalne uwypuklenie komunikatu zawartego w spocie. Można to zrobić poprzez wykorzystanie jednej z najważniejszych zalet filmu – pobudza jednocześnie wzrok i słuch widza. Dobrze jest jeśli oba te zmysły skupiają się w danym momencie na tym samym przekazie, tzn. jeśli człowiek słucha o tym co w danym momencie ogląda na ekranie.

Innym również niezwykle skutecznym czynnikiem jest wzbudzanie emocji. Ten zabieg dodatkowo poza zmysłami widza pobudza też jego uczucia, co przełoży się na większe prawdopodobieństwo zapamiętania właśnie tego filmu spośród wielu innych, które w tym czasie oglądał.

Nawet jeśli widz zapamiętał reklamę nie oznacza to jeszcze, że zaraz podejdzie do komputera i odwiedzi Twoją stronę internetową. Można go jednak do tego działania lekko "pchnąć". Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem jest umieszczenie w filmie komunikatu skierowanego bezpośrednio do widza. Może mieć on rożne formy, ale jego przekaz zawsze będzie jeden "znajdź moją firmę, wejdź na stronę, dowiedz się więcej".

Lepsze wrogiem dobrego

Na koniec prostota i minimalizm. Mogłoby się wydawać, że obecnie żeby wyróżnić się spośród innych trzeba dać widzom coraz więcej, zaszokować ich, zasypać atrakcjami... niekoniecznie. Z takim podejściem łatwo jest wpaść w pułapkę przerostu formy nad treścią, a to przecież treść, czyli komunikat skierowany do widza jest najważniejszy. Niech on więc będzie zawsze w centrum, a pozostałe elementy będą budowane wokół niego. Dzięki temu przekaz zostanie zrozumiany i zapamiętany, bez zbędnych komplikacji, a cel produkcji zostanie osiągnięty.

Autor: FestEkipa.pl - filmy reklamowe i promocyjne

Polecamy także:

Car Fleet Manager – kim jest i dlaczego warto skorzystać z jego usług?

Obecnie, większość przedsiębiorstw potrzebuje służbowego samochodu. Zdarza się, że działalność opiera się na usługach transportowych, a wówczas firma wyposaża się nie w jeden, ale kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt pojazdów. Posiadając własną flotę samochodową warto skorzystać z usług Car Fleet Managera. Kim jest, na czym polega jego praca i dlaczego warto skorzystać z jego usług? Tłumaczymy! . Więcej…

Kochasz kwiaty? Zostań florystką!

Wiele kobiet przepada za kwiatami, ale do grupy osób, które uwielbiają ich wygląd, zapach oraz przygotowane z ich udziałem dekoracje zaliczają się także mężczyźni. Każdy, kto chciałby związać z tymi pięknymi roślinami swoją przyszłość, może zdecydować się na zdobycie odpowiedniego wykształcenia w tym kierunku. Dobrym wyborem dla absolwentów szkół średnich będzie rozpoczęcie florystyki w szkole policealnej. Więcej…

Meble - nowoczesna aranżacja przestrzeni

Czy wybór mebli jest rzeczywiście tak banalny jak się to wielu osobom wydaje? Bardzo często proces ten odbywa się na zasadzie wizyty w sklepie meblowym i wybrania pojedynczych egzemplarzy które na ten czas wydają się najładniejsze lub najciekawsze. Więcej…

Czy wynajem sal szkoleniowych w Warszawie przebiega łatwo?

Jak zorganizować udane szkolenie, które przyciągnie wielu chętnych słuchaczy? Przekazywanie treści w taki sposób, aby dotarły do każdego uczestnika to nie lada wyzwanie i bez specjalistycznego sprzętu audiowizualnego istnieje zwiększone ryzyko niepowodzenia. Więcej…

Konferencja: Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania

Szanowni Państwo! Zapraszamy do wzięcia udziału w VI konferencji naukowej: NOWOCZESNE KONCEPCJE I METODY ZARZĄDZANIA. Zwinność organizacji w dynamicznym otoczeniu w sektorach wojskowym, publicznym, społecznym i biznesowym. Więcej…