Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Ciecierzyca w wartościowej diecie

Ciecierzyca, znana również jako cieciorka, jest jednym z ważniejszych składników zdrowej diety. Dlaczego warto sięgać po tę roślinę strączkową? W jaki sposób wpływa ona na nasz organizm? Więcej…

Czy własna strona wartością kłopotów? Koszty i profity

Konstruowanie strony internetowej jest teraz nie wyłącznie popularne, ale także konieczne w współczesnym środowisku biznesowym. Strona internetowa stanowi charakterystyczną wizytówkę zarówno dla firm, jak i jednostkowych przedsiębiorców, zapewniając przedstawienie oferty, podnoszenie wiarygodności marki jak również nawiązywanie kontaktów. Niepodobna również zlekceważyć walorów płynących z jej zakresu - strona internetowa umożliwia dotarcie do obszernej publiczności, zarówno regionalnie, jak i całościowo. Więcej…

Pływanie żabką - prosta czy skomplikowana technika?

Zapewne większość z nas kojarzy pływanie żabką - prostą, lecz skuteczną technikę, umożliwiającą przemieszczanie się w wodzie z relatywnie niskim wysiłkiem. Niemniej jednak, jak wszelka aktywność fizyczna, także i pływanie żabką wymaga pewnych umiejętności i technicznej wiedzy. W tym artykule skupimy się na nauce pływania żabką w czym pompoc może trener pływania Warszawa. Więcej…

Transport a logistyka – jakie są między nimi różnice?

Transport, spedycja i logistyka to pojęcia często mylone. Czym różnią się ich zakresy i w jaki sposób są one ze sobą powiązane? O tym w poniższym artykule. Więcej…

Metody usuwania niechcianego tatuażu

Tatuaże zrobione pod wpływem emocji, używek czy też po prostu nieudolnie mają to do siebie, że z czasem możemy mocno chcieć się ich pozbyć. Wbrew pozorom – i na całe szczęście – niechcianą ozdobę da się ze skóry usunąć. W jaki sposób? Istnieje co najmniej kilka różnych, mniej lub bardziej skutecznych technik. Prezentujemy je pokrótce w poniższym artykule. Więcej…
Produkcja filmów promocyjnych i reklamowych - kilka zasad na skuteczną reklamę.

produkcja filmu reklamowegoFilm reklamowy – od czego zacząć?
Odpowiedź jest prosta: zacznij od określenia celu filmu, tego jakie efekty chcesz dzięki niemu uzyskać i w jaki sposób tego dokonać. Ustal jasny i prosty komunikat, który chcesz zawrzeć w spocie. Pamiętaj przy tym, żeby skupić się na konkretnej grupie docelowej, bo żaden komunikat nie jest w stanie dotrzeć do wszystkich, a jeśli będzie skonstruowany zbyt ogólnie w rezultacie nie trafi do nikogo. Następnie skup się na scenariuszu reklamy. To bardzo ważne ponieważ każdy element produkcji musi być wcześniej zaplanowany. To zbyt duże i kosztowne przedsięwzięcie żeby można było polegać w nim na przypadku czy spontanicznych działaniach.

produkcja filmu reklamowego 

Tworząc scenariusz pamiętaj, że reklama, choć trwa tylko kilkadziesiąt sekund powinna tworzyć jakąś spójną historię. Tego typu produkcje spotykają się ze zdecydowanie lepszym odbiorem niż przypadkowe połączenie kilku, nawet bardzo estetycznych ujęć, no i na pewno na dłużej zostanie w pamięci widza.

Produkcja reklamy

Istnieje wiele czynników, które wpływają na ostateczny efekt jaki da film reklamowy. Jednym z nich jest maksymalne uwypuklenie komunikatu zawartego w spocie. Można to zrobić poprzez wykorzystanie jednej z najważniejszych zalet filmu – pobudza jednocześnie wzrok i słuch widza. Dobrze jest jeśli oba te zmysły skupiają się w danym momencie na tym samym przekazie, tzn. jeśli człowiek słucha o tym co w danym momencie ogląda na ekranie.

Innym również niezwykle skutecznym czynnikiem jest wzbudzanie emocji. Ten zabieg dodatkowo poza zmysłami widza pobudza też jego uczucia, co przełoży się na większe prawdopodobieństwo zapamiętania właśnie tego filmu spośród wielu innych, które w tym czasie oglądał.

Nawet jeśli widz zapamiętał reklamę nie oznacza to jeszcze, że zaraz podejdzie do komputera i odwiedzi Twoją stronę internetową. Można go jednak do tego działania lekko "pchnąć". Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem jest umieszczenie w filmie komunikatu skierowanego bezpośrednio do widza. Może mieć on rożne formy, ale jego przekaz zawsze będzie jeden "znajdź moją firmę, wejdź na stronę, dowiedz się więcej".

Lepsze wrogiem dobrego

Na koniec prostota i minimalizm. Mogłoby się wydawać, że obecnie żeby wyróżnić się spośród innych trzeba dać widzom coraz więcej, zaszokować ich, zasypać atrakcjami... niekoniecznie. Z takim podejściem łatwo jest wpaść w pułapkę przerostu formy nad treścią, a to przecież treść, czyli komunikat skierowany do widza jest najważniejszy. Niech on więc będzie zawsze w centrum, a pozostałe elementy będą budowane wokół niego. Dzięki temu przekaz zostanie zrozumiany i zapamiętany, bez zbędnych komplikacji, a cel produkcji zostanie osiągnięty.

Autor: FestEkipa.pl - filmy reklamowe i promocyjne

Polecamy także:

Mocny głos lub duże jądra...

Biolodzy zauważyli interesującą zależność w fizycznej budowie małp szeroko rozpowszechnionych w krajach Ameryki środkowej oraz południowej zwanych wyjcami. Gatunek ten to jedne z najgłośniejszych zwierząt świata. Więcej…

Co to jest teleinformatyka?

Teleinformatyka jest prężnie rozwijającą się dziedziną techniki oraz nauki, która wiąże osiągnięcia informatyki i dokonania w zakresie telekomunikacji. Ta dziedzina, która jest podstawą dla sektora IT, stanowi obecnie jeden z kluczowych czynników zarówno gospodarczego jak i społecznego rozwoju każdego kraju. Zgodnie z współczesnymi wymaganiami, coraz więcej firm dostarcza rozwiązań technologicznych z zakresu teleinformatyki. Więcej…

23.PIKNIK NAUKOWY POD HASŁEM „MY I MASZYNY”

11 maja br. na PGE Narodowym odbędzie się 23. Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik pod hasłem „My i Maszyny”. W tym roku przestrzeń stadionu zostanie podzielona na 7 stref tematycznych, w których odbędzie się prawie 1000 pokazów. Na wydarzenie wstęp jest wolny. Więcej…

Szczepionka na Ebolę prosto z Chin

CanSino Biotechnology - firma biotechnologiczna z Chin, ma w planach uruchomienie fabryki szczepionek przeciwko gorączce krwotocznej, którą wywołuje wirus Ebola. Fabryka powstanie dopiero za dwa lata. Więcej…

Księgarnia internetowa - kupować czy nie?

Wiele zwłaszcza młodych osób uważa, że czytanie książek nie jest już modne, bo przecież światem rządzi teraz internet. Dobrze, że nie wszyscy są tego zdania, bo nie zawsze wiedzę zapisaną w książkach można znaleźć w sieci, zwłaszcza jeśli dotyczy naukowych tematów. Więcej…