Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Borówka amerykańska uprawa i pielęgnacja

Borówkę amerykańską coraz częściej zauważyć można w naszych ogrodach przydomowych. Nic w tym dziwnego - jej owoce są smaczne, zdrowe, dostarczają wielu wartości odżywczych. Należy jednak wiedzieć, że nie wszędzie borówka amerykańska będzie dobrze rosnąć. Więcej…

Skąd zróżnicowanie w cenach obowiązkowego ubezpieczenia OC?

Kupujesz auto i musisz dobrać do niego polisę OC? A może jesteś ubezpieczony od lat, ale poczułeś, że płacisz za dużo i chcesz zmienić towarzystwo ubezpieczeniowe? Przekonaj się, dlaczego ceny OC są różne i poznaj czynniki, które wpływają na wysokość składki. Zobacz, co zrobić, by płacić mniej! Więcej…

Europejskie standardy kabin HPL

Tajemnicza nazwa HPL -co to jest? Do czego jest wykorzystywane? Dlaczego warto stosować ten materiał? Odpowiedź jest prosta. Nazwa HPL to skrót od angielskiego wyrażenia high pressure laminate, co oznacza laminat otrzymywany pod wysokim ciśnieniem. Technologia HPL pozwala na ścisłe łączenie ze sobą wielu warstw papieru impregnowanego żywicą. Materiał ten zalicza się do mas termoutwardzalnych, czyli takich, które swą maksymalną wydajność mechaniczną otrzymują po zastosowaniu wysokich temperatur. Więcej…

Siedem nowopoznanych gatunków żab

Naukowcy odkryli w dżungli znajdującej się na południowym wschodzie Brazylii siedem nieznanych dotąd gatunków żab.   Więcej…

Na szkolenie nigdy nie jest za późno

Dlaczego tak wiele firm upada w przeciągu pierwszych 2 lat działalności? Czy ludzie otwierający własny biznes, z góry zakładają jego klęskę? Nim zdecydujesz się na własną firmę, powinieneś przejść kilka szkoleń, które przygotują Cię na wiele niespodzianek. Wiedza to klucz do sukcesu, a nic nie pozwala zdobyć takiej ilości przydatnej wiedzy jak odpowiednie szkolenie. Więcej…
Produkcja filmów promocyjnych i reklamowych - kilka zasad na skuteczną reklamę.

produkcja filmu reklamowegoFilm reklamowy – od czego zacząć?
Odpowiedź jest prosta: zacznij od określenia celu filmu, tego jakie efekty chcesz dzięki niemu uzyskać i w jaki sposób tego dokonać. Ustal jasny i prosty komunikat, który chcesz zawrzeć w spocie. Pamiętaj przy tym, żeby skupić się na konkretnej grupie docelowej, bo żaden komunikat nie jest w stanie dotrzeć do wszystkich, a jeśli będzie skonstruowany zbyt ogólnie w rezultacie nie trafi do nikogo. Następnie skup się na scenariuszu reklamy. To bardzo ważne ponieważ każdy element produkcji musi być wcześniej zaplanowany. To zbyt duże i kosztowne przedsięwzięcie żeby można było polegać w nim na przypadku czy spontanicznych działaniach.

produkcja filmu reklamowego 

Tworząc scenariusz pamiętaj, że reklama, choć trwa tylko kilkadziesiąt sekund powinna tworzyć jakąś spójną historię. Tego typu produkcje spotykają się ze zdecydowanie lepszym odbiorem niż przypadkowe połączenie kilku, nawet bardzo estetycznych ujęć, no i na pewno na dłużej zostanie w pamięci widza.

Produkcja reklamy

Istnieje wiele czynników, które wpływają na ostateczny efekt jaki da film reklamowy. Jednym z nich jest maksymalne uwypuklenie komunikatu zawartego w spocie. Można to zrobić poprzez wykorzystanie jednej z najważniejszych zalet filmu – pobudza jednocześnie wzrok i słuch widza. Dobrze jest jeśli oba te zmysły skupiają się w danym momencie na tym samym przekazie, tzn. jeśli człowiek słucha o tym co w danym momencie ogląda na ekranie.

Innym również niezwykle skutecznym czynnikiem jest wzbudzanie emocji. Ten zabieg dodatkowo poza zmysłami widza pobudza też jego uczucia, co przełoży się na większe prawdopodobieństwo zapamiętania właśnie tego filmu spośród wielu innych, które w tym czasie oglądał.

Nawet jeśli widz zapamiętał reklamę nie oznacza to jeszcze, że zaraz podejdzie do komputera i odwiedzi Twoją stronę internetową. Można go jednak do tego działania lekko "pchnąć". Najprostszym i zarazem najskuteczniejszym sposobem jest umieszczenie w filmie komunikatu skierowanego bezpośrednio do widza. Może mieć on rożne formy, ale jego przekaz zawsze będzie jeden "znajdź moją firmę, wejdź na stronę, dowiedz się więcej".

Lepsze wrogiem dobrego

Na koniec prostota i minimalizm. Mogłoby się wydawać, że obecnie żeby wyróżnić się spośród innych trzeba dać widzom coraz więcej, zaszokować ich, zasypać atrakcjami... niekoniecznie. Z takim podejściem łatwo jest wpaść w pułapkę przerostu formy nad treścią, a to przecież treść, czyli komunikat skierowany do widza jest najważniejszy. Niech on więc będzie zawsze w centrum, a pozostałe elementy będą budowane wokół niego. Dzięki temu przekaz zostanie zrozumiany i zapamiętany, bez zbędnych komplikacji, a cel produkcji zostanie osiągnięty.

Autor: FestEkipa.pl - filmy reklamowe i promocyjne

Polecamy także:

Jak zostać specjalistą w danej branży?

Specjalista jest pożądany na rynku pracy. Specjalizacja połączona z profesjonalizmem to gwarancja bezproblemowego zatrudnienia. To również szansa na rozwój zawodowy. Nazywanie siebie specjalistą pomaga w budowaniu pozycji w branży. Do wyboru mamy wiele ścieżek edukacyjnych, w których możemy się kształcić. Więcej…

23.PIKNIK NAUKOWY POD HASŁEM „MY I MASZYNY”

11 maja br. na PGE Narodowym odbędzie się 23. Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik pod hasłem „My i Maszyny”. W tym roku przestrzeń stadionu zostanie podzielona na 7 stref tematycznych, w których odbędzie się prawie 1000 pokazów. Na wydarzenie wstęp jest wolny. Więcej…

Czyste oceany? Tak, to możliwe.

Niespotykany dotąd system oczyszczania Oceanu Spokojnego ze śmieci plastikowych rusza już za rok. Tak zwany siódmy kontynent, czyli ogromne skupisko odpadów pływających może zniknąć z największego oceanu na Ziemi - Pacyfiku już za dziesięć lat. Analogiczne akcje mogą być wprowadzone w życie także na pozostałych oceanach. Więcej…

Esperal lekiem na HIV?

Medykament stosowany w leczeniu alkoholizmu może się okazać skutecznym lekiem przeciw zabójczemu wirusowi. Więcej…

Student doceni

Blender to urządzenie, które winno znaleźć się w każdej kuchni. Panie, które dotąd nie miały blendera nawet nie zdają sobie sprawy z tego w jak wielu przypadkach może on się przydać. Więcej…