Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Baterie trakcyjne i ich rola w konstrukcji wózków widłowych

Wózki widłowe to sprzęt, który jest niezastąpiony w pracach z ciężkimi ładunkami. Te pojazdy znajdują zastosowanie w magazynach, składach budowlanych, sklepach wielkopowierzchniowych i wszędzie tam, gdzie potrzebne jest szybkie i wygodne przewiezienie i podniesienie na dużą wysokość towarów o dużej masie. Jednym z najważniejszych elementów wózków są baterie trakcyjne. Co to jest i jaka jest ich rola? Dowiedz się więcej. Więcej…

Od Bitcoin do blockchain: Jakie opcje zapewnia w kontekście przedsiębiorstw i społeczeństwa

Obecny świat zaznaje żywego postępu technologicznego, natomiast jedną z w najwyższym stopniu intrygujących rozwiązań stanowi technologia blockchain. Chociaż z początku kojarzona z kryptowalutami, takimi jak Bitcoin, blockchain wykazuje potencjał, żeby poprawić mnogość sfer, w włączając w to biznes oraz społeczność. Dzięki swoim rewelacyjnym właściwościom, blockchain staje się nie jedynie pewnym oraz niezmiennym wykazem transakcji, ale także płaszczyzną, na jakiej można wznosić zaawansowane rozwiązania. Więcej…

In vitro dla nosorożców

Czy in vitro może być ratunkiem dla zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt? Znawcy tematu doszli do wniosku, iż dla nosorożca białego północnego in vitro mogło by okazać się skutecznym sposobem na uchronienie tego gatunku przed wymarciem. Więcej…

Jak dobrze wybrać firmę transportową?

Niejeden z nas choć raz w życiu musiał skorzystać z usług przewoźnika. Inni robią to cały czas, a jak się okazuje wybór odpowiedniej firmy transportowej nie jest tak łatwy jak by się mogło wydawać. Zanim zostanie podjęta decyzja powinno się wykonać kilka czynności sprawdzających firmę, na którą ma paść wybór. Więcej…

Mieszkanie - małe, ale własne

Typowy Polak wkracza na rynek nieruchomości mniej więcej w 30 roku życia. Związane jest to najczęściej z usamodzielnieniem a także potrzebą założenia rodziny. Wybór ofert jest ogromny. Dla lubiących spokój oraz ciszę - zaciszne osiedla na obrzeżach, dla amantów miejskiego gwaru na pewno znajdzie się coś w samym centrum. Od kawalerki na parterze, po apartament z zapierającym dech widokiem. Każdy wyszuka lokum dla siebie. Każdy również zmierzy się z zagwostką: kupić, czy wynająć?   Więcej…
Jak zaprojektować stand reklamowy, by stał się najlepszą wizytówką firmy?

Standy stanowią podstawę strategii marketingowej każdej firmy, która stara się pozyskać klientów w sposób bezpośredni – poprzez reklamę indoor lub outdoor. Podczas projektowania takiej konstrukcji nie można zapomnieć o nowoczesnym designie, lecz równie ważne jest zadbanie o czytelność przekazu i jego wartość merytoryczną. Podpowiadamy, jak powinien wyglądać stand reklamowy, by sprawdził się w roli profesjonalnej wizytówki firmy.

Stand reklamowy – definicja i zastosowanie

Definicja standów jest szeroka i niejednorodna. Standami nazywane są wszelkie stojaki reklamowe, których przykładem mogą być zarówno klasyczne pylony, jak i wielozadaniowe, pionowe ekspozytory do prezentowania produktów. Wspólny mianownik wszystkich standów reklamowych to ich potencjał marketingowy – tego typu produkty są świetnym nośnikiem treści i grafik promocyjnych oraz informacyjnych. Stojaki oferują sporą powierzchnię do zadrukowania, również wtedy, gdy cała konstrukcja nie zajmuje wiele miejsca. Nawet na niewielkim pylonie można bez trudu zmieścić logo i najważniejsze informacje dotyczące firmy, np. na temat godzin otwarcia czy aktualnych promocji. W związku z tym standy reklamowe stanowią częste wyposażenie nie tylko stoisk ekspozycyjnych, ale też sprzedażowych. Ponadto – ze względu na swoją niewysoką cenę, łatwy montaż i wygodne przechowywanie – są popularnym elementem stoisk na cykliczne lub jednorazowe eventy, w tym zwłaszcza targi branżowe albo konferencje.

Projektowanie standu reklamowego krok po kroku

Dobry stand reklamowy powinien być zaprojektowany według następujących priorytetów:

  • postaw na wysokiej jakości materiały – jeśli stand ma być wizytówką firmy, jego wykonanie musi być niezwykle staranne. Na rynku są dostępne stojaki tekturowe, z tworzyw sztucznych oraz z metalu bądź drewna. Nie trzeba od razu decydować się na najdroższe rozwiązanie, by zyskać pewność, że stojak będzie trwały i stabilny. W pomieszczeniach wystarczy umieścić stand papierowy, jednak na zewnątrz lepiej spiszą się np. stojaki z dibondu;
  • nie przesadź z ilością informacji i grafik – co prawda stand jest idealnym nośnikiem treści, lecz nie można zapominać, że w przypadku stojaków reklamowych czytelność jest ważniejsza niż wyczerpanie tematu. Trzeba więc zastanowić się, które informacje są najważniejsze i zrezygnować z treści mogących zaciemnić przekaz;
  • zadbaj o modny design – wszystkie elementy umieszczone na standzie muszą ze sobą korespondować. Podczas projektowania stojaka należy zwrócić uwagę na to, czy niektóre kolory nie są zbyt jaskrawe lub za ciemne, warto też odpowiednio wyeksponować logo i wybrać prosty, ale elegancki font.

Pracownik firmy Clever Frame specjalizującej się w systemach wystawienniczych doradza: "Osoby, które nie czują się na siłach, żeby samodzielnie zaprojektować stand reklamowy, mogą poprosić o pomoc specjalistów. Doświadczenie bardzo się przydaje w dobieraniu materiałów, kolorów i fontów, przy czym trzeba podkreślić, że to wytyczne i sugestie klienta mają decydujący wpływ na kształt stojaka".

Standy reklamowe są cennym narzędziem marketingowym, jednak tylko pod warunkiem, że zostaną zaprojektowane w sposób profesjonalny. Niewłaściwe dobranie barw, zadrukowanie całej powierzchni czy postawienie na kiepskiej jakości materiały może wywołać skutek odwrotny do oczekiwanego. Staranny projekt jest więc kluczowy, by móc traktować stand jak wizytówkę firmy.

Polecamy także:

Audyty zewnętrzne i pisanie projektów: jak powiększyć szanse na uzyskanie dofinansowania?

Audyt zewnętrzny i pisanie projektów o dofinansowanie to dwa różne procesy, jednakże oba są kluczowe dla biznesów, organizacji non-profit oraz publicznego. Audyty zewnętrzne to niezależne przeglądy finansowe czy też operacyjne, które są realizowane przez niepodległe firmy albo osoby, żeby zweryfikować, czy jednostka działa zgodnie z bieżącymi wzorcami i czy przestrzega właściwych przepisów. Więcej…

Jak wybrać najlepszą ofertę lokaty bankowej?

Wśród różnych produktów oferowanych przez instytucje finansowe, lokaty bankowe cieszą się dużym zainteresowaniem. To bowiem właśnie dzięki nim można bezpiecznie przechowywać swoje oszczędności, zyskując przy tym dodatkowe środki naliczone według oprocentowania. Więcej…

Moduł elektronicznej kopii paragonów w kasie fiskalnej

Wystawianie paragonów fiskalnych to podstawowy obowiązkiem każdego przedsiębiorcy, który korzysta z kasy rejestrującej. Warto jednak pamiętać o tym, że nie jedyny. Właściciel urządzenia jest zobligowany m.in. do przechowywania kopii wszystkich wydrukowanych paragonów. Aby wspomniany obowiązek nie stał się uciążliwy, warto pomyśleć o kasie fiskalnej z modułem, który zapisuje dane na karcie pamięci. Więcej…

Przeprowadzka - ile kosztuje?

Osoby zmieniające mieszkanie niewątpliwie borykają się z problemem oszacowania kosztów które pochłonie przeprowadzka. Zadecydowałem z tej przyczyny napisać artykuł obejmujący parę wartościowych porad które ułatwią wycenę kosztów przeprowadzki. Więcej…

Trudne dzieciństwo a migrena

Złe przeżycia z czasów dzieciństwa mogą mieć związek z późniejszymi migrenami oraz stanami zapalnymi prowadzącymi do udaru u niektórych kobiet. Naukowcy przeprowadzili badania pośród 140 kobiet w wieku 18 - 50 lat. Więcej…