Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Umowa o dzieło a plagiat - gdzie szukać pomocy?

Wiele firm, jak również osób prywatnych, podpisuje umowę o dzieło na stworzenie jakiegoś tekstu. Osoba z którą podpisujemy umowę zobowiązuje się do dostarczenia nam dzieła w jakimś konkretnym terminie, w zamian za co otrzyma stosowne wynagrodzenie. W większości przypadków tekst, który zostaje dostarczony, zostaje sprawdzony pod kontem plagiatu przez zleceniodawcę. Jednak bywa, że dopiero po jakimś czasie wychodzi na jaw informacja o skopiowaniu dzieła. Nagle okazuje się, że osoba, która oświadczyła, że jest właścicielem praw autorskich do tego tekstu, jest oszustem i dopuściła się plagiatu. Więcej…

Informacje wbudowane w rafy koralowe

Wiemy, że na podstawie naturalnych pierścieni, widocznych w środku pnia drzewa, można w trywialny sposób obliczyć, jak wiele lat liczy dany okaz. Analogiczne zjawisko działa też w koloniach koralowców. Szkielety poszczególnych korali kryją w sobie pierścienie, których istnienie odzwierciedla długość życia a zarazem zapewnia możliwość zobaczenia przeszłości tych interesujących organizmów. Więcej…

Co to jest obrazowanie medyczne?

Obrazowanie medyczne jest dziedziną inżynierii biomedycznej, która zajmuje się obrazowaniem zmian fizjologicznych i patologicznych zachodzących w ludzkim ciele przy pomocy różnego rodzaju oddziaływań fizycznych. Za narodziny obrazowania medycznego można śmiało uznać rok 1895, kiedy to niemiecki uczony Wilhelm C. Roentgen przypadkowo odkrył zjawisko promieniowania X. Dzięki temu odkryciu już sto lat temu lekarze diagnozowali np. złamane kości przy pomocy aparatów, które naświetlały kliszę promieniami rentgenowskimi. Więcej…

Praca w grupie atutem coworkingu

Będąc jednoosobową firmą zazwyczaj pracujemy w swoim domu. Wiąże się to z tym, iż oszczędzamy na czynszu i jest to po prostu wygodne. Nie jesteśmy ograniczeni czasowo, możemy wstawać kiedy chcemy, a lodówka zawsze jest w zasięgu ręki. Niestety to właśnie te czynniki maja wpływ na naszą wydajność. Poza tym ciągłe przebywanie w domu znacznie obniża naszą kreatywność. Jeśli pracujemy tak przez wiele lat to po prostu się wypalamy. Właśnie dla takich osób powstała koncepcja coworkingu. Czym on tak naprawdę jest? Więcej…

Pasy klinowe – dowiedz się jakie są ich rodzaje

Zamiennie używana nazwa elementu napędowego, którym są pasy klinowe, to pasy napędowe. Wynika to z faktu, że ich zadaniem jest przenoszenie napędu. O sprawności tych pasów decyduje przede wszystkim to, jakich materiałów użyjemy. Ważne jest także odpowiednio ustawione napięcie pasa, a także dopasowanie wszystkich elementów, które wchodzą w skład konkretnej konstrukcji napędowej. Więcej…
Jak zaprojektować stand reklamowy, by stał się najlepszą wizytówką firmy?

Standy stanowią podstawę strategii marketingowej każdej firmy, która stara się pozyskać klientów w sposób bezpośredni – poprzez reklamę indoor lub outdoor. Podczas projektowania takiej konstrukcji nie można zapomnieć o nowoczesnym designie, lecz równie ważne jest zadbanie o czytelność przekazu i jego wartość merytoryczną. Podpowiadamy, jak powinien wyglądać stand reklamowy, by sprawdził się w roli profesjonalnej wizytówki firmy.

Stand reklamowy – definicja i zastosowanie

Definicja standów jest szeroka i niejednorodna. Standami nazywane są wszelkie stojaki reklamowe, których przykładem mogą być zarówno klasyczne pylony, jak i wielozadaniowe, pionowe ekspozytory do prezentowania produktów. Wspólny mianownik wszystkich standów reklamowych to ich potencjał marketingowy – tego typu produkty są świetnym nośnikiem treści i grafik promocyjnych oraz informacyjnych. Stojaki oferują sporą powierzchnię do zadrukowania, również wtedy, gdy cała konstrukcja nie zajmuje wiele miejsca. Nawet na niewielkim pylonie można bez trudu zmieścić logo i najważniejsze informacje dotyczące firmy, np. na temat godzin otwarcia czy aktualnych promocji. W związku z tym standy reklamowe stanowią częste wyposażenie nie tylko stoisk ekspozycyjnych, ale też sprzedażowych. Ponadto – ze względu na swoją niewysoką cenę, łatwy montaż i wygodne przechowywanie – są popularnym elementem stoisk na cykliczne lub jednorazowe eventy, w tym zwłaszcza targi branżowe albo konferencje.

Projektowanie standu reklamowego krok po kroku

Dobry stand reklamowy powinien być zaprojektowany według następujących priorytetów:

  • postaw na wysokiej jakości materiały – jeśli stand ma być wizytówką firmy, jego wykonanie musi być niezwykle staranne. Na rynku są dostępne stojaki tekturowe, z tworzyw sztucznych oraz z metalu bądź drewna. Nie trzeba od razu decydować się na najdroższe rozwiązanie, by zyskać pewność, że stojak będzie trwały i stabilny. W pomieszczeniach wystarczy umieścić stand papierowy, jednak na zewnątrz lepiej spiszą się np. stojaki z dibondu;
  • nie przesadź z ilością informacji i grafik – co prawda stand jest idealnym nośnikiem treści, lecz nie można zapominać, że w przypadku stojaków reklamowych czytelność jest ważniejsza niż wyczerpanie tematu. Trzeba więc zastanowić się, które informacje są najważniejsze i zrezygnować z treści mogących zaciemnić przekaz;
  • zadbaj o modny design – wszystkie elementy umieszczone na standzie muszą ze sobą korespondować. Podczas projektowania stojaka należy zwrócić uwagę na to, czy niektóre kolory nie są zbyt jaskrawe lub za ciemne, warto też odpowiednio wyeksponować logo i wybrać prosty, ale elegancki font.

Pracownik firmy Clever Frame specjalizującej się w systemach wystawienniczych doradza: "Osoby, które nie czują się na siłach, żeby samodzielnie zaprojektować stand reklamowy, mogą poprosić o pomoc specjalistów. Doświadczenie bardzo się przydaje w dobieraniu materiałów, kolorów i fontów, przy czym trzeba podkreślić, że to wytyczne i sugestie klienta mają decydujący wpływ na kształt stojaka".

Standy reklamowe są cennym narzędziem marketingowym, jednak tylko pod warunkiem, że zostaną zaprojektowane w sposób profesjonalny. Niewłaściwe dobranie barw, zadrukowanie całej powierzchni czy postawienie na kiepskiej jakości materiały może wywołać skutek odwrotny do oczekiwanego. Staranny projekt jest więc kluczowy, by móc traktować stand jak wizytówkę firmy.

Polecamy także:

Na szkolenie nigdy nie jest za późno

Dlaczego tak wiele firm upada w przeciągu pierwszych 2 lat działalności? Czy ludzie otwierający własny biznes, z góry zakładają jego klęskę? Nim zdecydujesz się na własną firmę, powinieneś przejść kilka szkoleń, które przygotują Cię na wiele niespodzianek. Wiedza to klucz do sukcesu, a nic nie pozwala zdobyć takiej ilości przydatnej wiedzy jak odpowiednie szkolenie. Więcej…

W USA rodzi się więcej bliźniąt

Raport Centrum Leczenia i Prewencji Chorób w USA pokazuje, że panie w Ameryce rodzą coraz więcej bliźniaków. W 1980 roku bliźnięta rodziły się raz na pięćdziesiąt urodzeń, w obecnych czasach odsetek bliźniaczych urodzeń wynosi 3,3%. Więcej…

Projektowanie systemu dedykowanego

Współczesna sytuacja rynkowa wymusza na przedsiębiorstwach perfekcyjne dopasowanie do oczekiwań odbiorców. gdy chce się zrealizować wszystkie ich wymagania, do prowadzenia sprzedaży niezbędny będzie system dedykowany. Więcej…

Obuwie ochronne dla kobiet

Coraz częściej zdarza się tak, że zawody, do niedawna uważane za typowo męskie, wykonują również kobiety. Wiąże się to z koniecznością przystosowania odzieży ochronnej do ich potrzeb. Producenci takiej odzieży tworzą mniejsze modele, dostosowane do kobiecej sylwetki. Więcej…

Czym cechuje się wiedeńska kultura kawiarniana?

W kształtowaniu tradycji austriackiej stolicy niebagatelną rolę odegrały kawiarnie wiedeńskie. To miejsca, gdzie można godzinami siedzieć przy filiżance kawy rozmawiając czy czytając książki lub lokalną prasę. Wiedeńska kultura kawiarniana ma długą tradycję sięgającą końca XIX wieku. Dziś kawiarnie wiedeńskie przyciągają gości nie tylko pyszną kawą i znakomitymi deserami, ale także unikatową atmosferą wnętrz oraz licznymi wydarzeniami kulturalnymi. Więcej…