Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Ekologiczny jeans

Ekologiczna technologia produkowania jeansu w porównaniu do standardowej metody pozwala obniżyć zużycie wody o 90 procent, energii natomiast o 30 procent. Ocenia się, iż wyprodukowanie pojedynczej pary spodni jeansowych pochłania ponad 9 i pół metra sześciennego wody, prawie pół kilo związków chemicznych i wiele energii. Więcej…

Jeśli innowacja, to po polsku

Myśląc o innowacjach i rewolucyjnych technologiach, na myśl przyjdą nam pewnie amerykańscy naukowcy, japońskie korporacje czy niemieckie firmy. Słowa „Polska” i „innowacja” czy „wynalazek” rzadko tworzą związek frazeologiczny – pora to zmienić! Więcej…

Wiedza dostępna tylko po angielsku

Z tym że angielski jest współczesną łaciną i językiem nauki, chyba każdy już się oswoił. Tak się przynajmniej wydaje, dopóki studenci czy pracownicy naukowi, ale także inni profesjonaliści z każdej branży, nie uświadomią sobie, że nadal muszą się uczyć, ale naprawdę mogą polegać tylko na anglojęzycznej literaturze. Więcej…

W jaki sposób pielęgnować drzwi?

Pielęgnacja drzwi nie jest nadmiernie skomplikowana. Warto jednak poznać kilka zasad, które pomogą nam odpowiednio zadbać o drzwi, aby służyły nam jak najdłużej i były wizytówką naszego domu lub mieszkania. W niniejszym artykule przyjrzymy się w szczególności drzwiom aluminiowym i tym wykonanym z PCV. Jak o nie dbać, aby zachowały estetyczny wygląd? Więcej…

Kierunki techniczne

W obecnych czasach kryzysu ekonomicznego panuje duże bezrobocie. Szacuje się, że ponad 20 % młodych Polaków pozostaje bez pracy. Dużo młodzieży wybiera uczelnie humanistyczne. Więcej…
Jak zaprojektować stand reklamowy, by stał się najlepszą wizytówką firmy?

Standy stanowią podstawę strategii marketingowej każdej firmy, która stara się pozyskać klientów w sposób bezpośredni – poprzez reklamę indoor lub outdoor. Podczas projektowania takiej konstrukcji nie można zapomnieć o nowoczesnym designie, lecz równie ważne jest zadbanie o czytelność przekazu i jego wartość merytoryczną. Podpowiadamy, jak powinien wyglądać stand reklamowy, by sprawdził się w roli profesjonalnej wizytówki firmy.

Stand reklamowy – definicja i zastosowanie

Definicja standów jest szeroka i niejednorodna. Standami nazywane są wszelkie stojaki reklamowe, których przykładem mogą być zarówno klasyczne pylony, jak i wielozadaniowe, pionowe ekspozytory do prezentowania produktów. Wspólny mianownik wszystkich standów reklamowych to ich potencjał marketingowy – tego typu produkty są świetnym nośnikiem treści i grafik promocyjnych oraz informacyjnych. Stojaki oferują sporą powierzchnię do zadrukowania, również wtedy, gdy cała konstrukcja nie zajmuje wiele miejsca. Nawet na niewielkim pylonie można bez trudu zmieścić logo i najważniejsze informacje dotyczące firmy, np. na temat godzin otwarcia czy aktualnych promocji. W związku z tym standy reklamowe stanowią częste wyposażenie nie tylko stoisk ekspozycyjnych, ale też sprzedażowych. Ponadto – ze względu na swoją niewysoką cenę, łatwy montaż i wygodne przechowywanie – są popularnym elementem stoisk na cykliczne lub jednorazowe eventy, w tym zwłaszcza targi branżowe albo konferencje.

Projektowanie standu reklamowego krok po kroku

Dobry stand reklamowy powinien być zaprojektowany według następujących priorytetów:

  • postaw na wysokiej jakości materiały – jeśli stand ma być wizytówką firmy, jego wykonanie musi być niezwykle staranne. Na rynku są dostępne stojaki tekturowe, z tworzyw sztucznych oraz z metalu bądź drewna. Nie trzeba od razu decydować się na najdroższe rozwiązanie, by zyskać pewność, że stojak będzie trwały i stabilny. W pomieszczeniach wystarczy umieścić stand papierowy, jednak na zewnątrz lepiej spiszą się np. stojaki z dibondu;
  • nie przesadź z ilością informacji i grafik – co prawda stand jest idealnym nośnikiem treści, lecz nie można zapominać, że w przypadku stojaków reklamowych czytelność jest ważniejsza niż wyczerpanie tematu. Trzeba więc zastanowić się, które informacje są najważniejsze i zrezygnować z treści mogących zaciemnić przekaz;
  • zadbaj o modny design – wszystkie elementy umieszczone na standzie muszą ze sobą korespondować. Podczas projektowania stojaka należy zwrócić uwagę na to, czy niektóre kolory nie są zbyt jaskrawe lub za ciemne, warto też odpowiednio wyeksponować logo i wybrać prosty, ale elegancki font.

Pracownik firmy Clever Frame specjalizującej się w systemach wystawienniczych doradza: "Osoby, które nie czują się na siłach, żeby samodzielnie zaprojektować stand reklamowy, mogą poprosić o pomoc specjalistów. Doświadczenie bardzo się przydaje w dobieraniu materiałów, kolorów i fontów, przy czym trzeba podkreślić, że to wytyczne i sugestie klienta mają decydujący wpływ na kształt stojaka".

Standy reklamowe są cennym narzędziem marketingowym, jednak tylko pod warunkiem, że zostaną zaprojektowane w sposób profesjonalny. Niewłaściwe dobranie barw, zadrukowanie całej powierzchni czy postawienie na kiepskiej jakości materiały może wywołać skutek odwrotny do oczekiwanego. Staranny projekt jest więc kluczowy, by móc traktować stand jak wizytówkę firmy.

Polecamy także:

Wychowanie dzieci w czasie pandemii

Wyedukować, przechować, czy separować? Czyli kilka spostrzeżeń o zajmowaniu się dzieci w erze pandemii Covid-19.Pandemia Covid 19, to okoliczności dla nas wszystkich męcząca jak również niepokojąca. Od dwóch lat jesteśmy bombardowani statystykami, a nasze egzystencja społeczne opiera się już nie na regułach savoir vivre, lecz na obostrzeniach i reżimie sanitarnym. Jednak wierzcie mi, istnieje w tym wszystkim jeszcze coś trudniejszego niż tylko unikanie zakażenia. Coś, co nie traktuje tylko nas, dorosłych. Bowiem odnosi się do przyszłych pokoleń, do naszych dzieci oraz skutków ich wychowywania w czasach pandemii Covid-19. Więcej…

Na szkolenie nigdy nie jest za późno

Dlaczego tak wiele firm upada w przeciągu pierwszych 2 lat działalności? Czy ludzie otwierający własny biznes, z góry zakładają jego klęskę? Nim zdecydujesz się na własną firmę, powinieneś przejść kilka szkoleń, które przygotują Cię na wiele niespodzianek. Wiedza to klucz do sukcesu, a nic nie pozwala zdobyć takiej ilości przydatnej wiedzy jak odpowiednie szkolenie. Więcej…

Ekologiczne podpaski i tampony – co wybrać?

Każda kobieta w wieku rozrodczym w trakcie menstruacji musi korzystać z odpowiednich środków higienicznych, czyli przede wszystkim z podpasek lub tamponów. Niestety stosując zwykłe, dostępne w sklepach produkty wytwarza się każdego roku wiele szkodzącym środowisku naturalnemu odpadków. Na szczęście można to łatwo zmienić i zastąpić stosowane dotąd akcesoria, naturalnymi środkami higienicznymi, czyli naturalnymi podpaskami lub tamponami. W artykule dokładnie opisujemy ich najważniejsze zalety i przekonujemy, że naprawdę warto jest się na nie zdecydować! Więcej…

Z jakich etapów składa się produkcja cementu?

Cement to jeden z podstawowych materiałów wiążących, który jest stosowany we wszystkich rodzajach budownictwa. Dzięki swoim szczególnym właściwościom jest obecny niemalże wszędzie. Domy, biurowce, mosty i ulice, tunele, lotniska oraz chodniki - to wszystko powstaje przy użyciu cementu. Z racji jego powszechności warto wiedzieć jak powstaje ten materiał, który w tak znaczący wpłynął światową architekturę. Więcej…

Szkolenie z komunikacji wewnętrznej: dlaczego warto?

Komunikacja wewnętrzna stanowi ważny aspekt poprawnego funkcjonowania w firmie lub organizacji. Wiele prac nie zostać wykonanych bez współpracy pomiędzy pracownikami różnych działów. Dlatego, poprawny przepływ informacji jest tak bardzo ważny. Jakie korzyści może przynieść firmie skorzystanie ze szkolenia dotyczącego komunikacji wewnętrznej? Więcej…