Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Gdzie znajduje zastosowanie wełna mineralna skalna?

Wełna mineralna to materiał izolacyjny używany w budownictwie przede wszystkim do izolacji termicznych oraz akustycznych. Prywatni inwestorzy najczęściej to właśnie ją wykorzystują jako materiał ociepleniowy ścian wewnętrznych i zewnętrznych, stropów, podłóg, ścian i przewodów. Wełnę mineralną dzieli się na dwa podstawowe rodzaje: skalną i szklaną. Jakie inne zastosowanie znajduje ta pierwsza? Jak się okazuje, jest chętnie używanym materiałem w wielu gałęziach przemysłu. Jej właściwości umożliwiają wykorzystanie wszędzie tam, gdzie najważniejsza jest trwałość konstrukcji, zwiększona ochrona przeciwpożarowa czy określone wymagania akustyczne. Więcej…

Uniwersalny charakter magnesów ferrytowych

Magnesy ferrytowe to klasyczne, wszechstronnie wykorzystywane i znane każdemu czarne magnesy, które do momentu rozpowszechnienia magnesów neodymowych królowały w wielu gałęziach przemysłu i codziennych zastosowaniach. Więcej…

Wychowanie dzieci w czasie pandemii

Wyedukować, przechować, czy separować? Czyli kilka spostrzeżeń o zajmowaniu się dzieci w erze pandemii Covid-19.Pandemia Covid 19, to okoliczności dla nas wszystkich męcząca jak również niepokojąca. Od dwóch lat jesteśmy bombardowani statystykami, a nasze egzystencja społeczne opiera się już nie na regułach savoir vivre, lecz na obostrzeniach i reżimie sanitarnym. Jednak wierzcie mi, istnieje w tym wszystkim jeszcze coś trudniejszego niż tylko unikanie zakażenia. Coś, co nie traktuje tylko nas, dorosłych. Bowiem odnosi się do przyszłych pokoleń, do naszych dzieci oraz skutków ich wychowywania w czasach pandemii Covid-19. Więcej…

Kiedy prąd może zabić

Prąd w domu bywa zabójczy, a najwięcej wypadków zdarza się w kuchni i łazience. Polska stoi na czele niechlubnego europejskiego rankingu porażeń zakończonych śmiercią. Co zrobić, żeby do nich nie dopuścić? Więcej…

Drukowane biuro

Zapewne każdemu obiło się o uszy coś o drukarkach 3D, jednak niewiele osób jest świadomych jak ogromnie użyteczne są te urządzenia. Więcej…
Jak zaprojektować stand reklamowy, by stał się najlepszą wizytówką firmy?

Standy stanowią podstawę strategii marketingowej każdej firmy, która stara się pozyskać klientów w sposób bezpośredni – poprzez reklamę indoor lub outdoor. Podczas projektowania takiej konstrukcji nie można zapomnieć o nowoczesnym designie, lecz równie ważne jest zadbanie o czytelność przekazu i jego wartość merytoryczną. Podpowiadamy, jak powinien wyglądać stand reklamowy, by sprawdził się w roli profesjonalnej wizytówki firmy.

Stand reklamowy – definicja i zastosowanie

Definicja standów jest szeroka i niejednorodna. Standami nazywane są wszelkie stojaki reklamowe, których przykładem mogą być zarówno klasyczne pylony, jak i wielozadaniowe, pionowe ekspozytory do prezentowania produktów. Wspólny mianownik wszystkich standów reklamowych to ich potencjał marketingowy – tego typu produkty są świetnym nośnikiem treści i grafik promocyjnych oraz informacyjnych. Stojaki oferują sporą powierzchnię do zadrukowania, również wtedy, gdy cała konstrukcja nie zajmuje wiele miejsca. Nawet na niewielkim pylonie można bez trudu zmieścić logo i najważniejsze informacje dotyczące firmy, np. na temat godzin otwarcia czy aktualnych promocji. W związku z tym standy reklamowe stanowią częste wyposażenie nie tylko stoisk ekspozycyjnych, ale też sprzedażowych. Ponadto – ze względu na swoją niewysoką cenę, łatwy montaż i wygodne przechowywanie – są popularnym elementem stoisk na cykliczne lub jednorazowe eventy, w tym zwłaszcza targi branżowe albo konferencje.

Projektowanie standu reklamowego krok po kroku

Dobry stand reklamowy powinien być zaprojektowany według następujących priorytetów:

  • postaw na wysokiej jakości materiały – jeśli stand ma być wizytówką firmy, jego wykonanie musi być niezwykle staranne. Na rynku są dostępne stojaki tekturowe, z tworzyw sztucznych oraz z metalu bądź drewna. Nie trzeba od razu decydować się na najdroższe rozwiązanie, by zyskać pewność, że stojak będzie trwały i stabilny. W pomieszczeniach wystarczy umieścić stand papierowy, jednak na zewnątrz lepiej spiszą się np. stojaki z dibondu;
  • nie przesadź z ilością informacji i grafik – co prawda stand jest idealnym nośnikiem treści, lecz nie można zapominać, że w przypadku stojaków reklamowych czytelność jest ważniejsza niż wyczerpanie tematu. Trzeba więc zastanowić się, które informacje są najważniejsze i zrezygnować z treści mogących zaciemnić przekaz;
  • zadbaj o modny design – wszystkie elementy umieszczone na standzie muszą ze sobą korespondować. Podczas projektowania stojaka należy zwrócić uwagę na to, czy niektóre kolory nie są zbyt jaskrawe lub za ciemne, warto też odpowiednio wyeksponować logo i wybrać prosty, ale elegancki font.

Pracownik firmy Clever Frame specjalizującej się w systemach wystawienniczych doradza: "Osoby, które nie czują się na siłach, żeby samodzielnie zaprojektować stand reklamowy, mogą poprosić o pomoc specjalistów. Doświadczenie bardzo się przydaje w dobieraniu materiałów, kolorów i fontów, przy czym trzeba podkreślić, że to wytyczne i sugestie klienta mają decydujący wpływ na kształt stojaka".

Standy reklamowe są cennym narzędziem marketingowym, jednak tylko pod warunkiem, że zostaną zaprojektowane w sposób profesjonalny. Niewłaściwe dobranie barw, zadrukowanie całej powierzchni czy postawienie na kiepskiej jakości materiały może wywołać skutek odwrotny do oczekiwanego. Staranny projekt jest więc kluczowy, by móc traktować stand jak wizytówkę firmy.

Polecamy także:

Kiedy prąd może zabić

Prąd w domu bywa zabójczy, a najwięcej wypadków zdarza się w kuchni i łazience. Polska stoi na czele niechlubnego europejskiego rankingu porażeń zakończonych śmiercią. Co zrobić, żeby do nich nie dopuścić? Więcej…

Jak nie dać się oszukać w serwisie samochodowym?

Prędzej czy później każdy samochód dozna mniej lub bardziej poważnej usterki, którą usunąć będzie można tylko w serwisie. Wizyta w warsztacie naprawczym może okazać się dość kosztowna – szczególnie, jeśli wykonawca naprawy postanowi postąpić z nami nie do końca uczciwie i policzy nam za wykonaną usługę więcej, niż powinien. W jaki sposób możemy chronić siebie i nasze pieniądze przed takimi sytuacjami? Więcej…

Produkcja tektury falistej – nie taka prosta?

Jeszcze kilkanaście lat temu to właśnie tektura stanowiła podstawowy system zabezpieczania produktów – wszystko owinięte było tekturą. Dzisiaj proces produkcji tektury został znacznie udoskonalony i niemal na każdym kroku możemy spotkać 3-warstwową tekturę falistą. W zależności od potrzeb i konieczne j ochrony taka tektura może składać się również z większej ilości warstw. Więcej…

Oczyszczalnie dwukomorowe - co to takiego?

Każdy, kto stanął przed wyborem rodzaju instalacji przydomowej oczyszczalni ścieków, musi wziąć pod uwagę między innymi: liczbę mieszkańców, ilość ścieków, charakter obiektu, wielkość działki oraz rodzaj gruntu. Na terenach, gdzie przeważa rozproszona zabudowa i budowa długich sieci kanalizacyjnych jest zbyt kosztowna, przydomowe oczyszczalnie ścieków są doskonałym rozwiązaniem. Wprawdzie budowa tego typu instalacji nie należy do tanich, ale jej eksploatacja na pewno jest tańsza niż koszty wywozu ścieków z szamba. Czas zwrotu kosztów budowy dobrej przydomowej oczyszczalni wynosi maksymalnie 5 lat, w zależności od rodzaju zastosowanej technologii. Więcej…

Ewolucja myślenia - nowy portal popularno-naukowy

Interesują cię zagadnienia dotyczące zaistnienia życia na naszej planecie? Chcesz poznać sekrety natury? Nauka o ziemi i ewolucja to Twoje pasje? W przypadku odpowiedzenia twierdząco na którekolwiek z tych pytań - ten artykuł jest dla Ciebie! Dowiesz się z niego czym jest Ewolucja Myślenia i jakie informacje można znaleźć na tym portalu. Więcej…