Najciekawsze artykuły
   W Naszym serwisie

Redakcja

Siła-wiedzy

ul. Bursztynowa 31
20-576 Lublin

tel: 606 281 023
tel: 81 473 2011

email: kontakt@sitte.pl

Partnerzy:

banner cpi

Aktualności

Biuro otwarte wyłącznie wtedy, gdy z niego korzystasz. Poznaj zalety Wirtualnej Siedziby

Wirtualne biuro to usługa polegająca na obsłudze biurowej firmy bez konieczności fizycznego przebywania przedsiębiorstwa w konkretnym miejscu. Takie rozwiązanie pozwala rozwinąć skrzydła w szczególności początkującym przedsiębiorcom, których celem jest utrzymanie firmy m.in. poprzez zminimalizowanie kosztów jej prowadzenia. Koszty te związane mogą być z najmem lokalu oraz zatrudnieniem pracowników biurowych. Dzięki ofercie biura wirtualnego, przedsiębiorca może zarejestrować firmę pod wybranym adresem, co nie tylko podnosi prestiż firmy, ale też umożliwia przedsiębiorcy pracę we własnym domu lub w podróży. W czasach komputeryzacji to bardzo korzystne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy. Więcej…

Gry edukacyjne i logopedyczne dla najmłodszych

O poprawny rozwój dziecka powinien dbać każdy rodzic. Bardzo ważny jest właściwy dobór gier, książek oraz innych tego typu zabawek. Z łatwością można połączyć przyjemne z pożytecznym za pomocą edukacyjnych zabawek, które zarazem bawią, jak i uczą. Niezwykle przydatne okażą się z pewnością rozmaite zabawy, książki oraz gry logopedyczne. Więcej…

Plusy posiadania rodzeństwa

Uczeni wykazali, iż u osób, posiadających młodsze rodzeństwo obniża się ryzyko zachorowania na alergię, astmę a także ochrania przed otyłością. W starszym rodzeństwie budzi się poczucie odpowiedzialności, oraz atrybuty przywódcze. Więcej…

Czym cechuje się wiedeńska kultura kawiarniana?

W kształtowaniu tradycji austriackiej stolicy niebagatelną rolę odegrały kawiarnie wiedeńskie. To miejsca, gdzie można godzinami siedzieć przy filiżance kawy rozmawiając czy czytając książki lub lokalną prasę. Wiedeńska kultura kawiarniana ma długą tradycję sięgającą końca XIX wieku. Dziś kawiarnie wiedeńskie przyciągają gości nie tylko pyszną kawą i znakomitymi deserami, ale także unikatową atmosferą wnętrz oraz licznymi wydarzeniami kulturalnymi. Więcej…

Znaczenie zdrowia psychicznego u osób walczących z pandemią

Z całą otwartością można zakomunikować, że w tej chwili żyjemy w bezprecedensowych czasach. Więcej…
Jak zaprojektować stand reklamowy, by stał się najlepszą wizytówką firmy?

Standy stanowią podstawę strategii marketingowej każdej firmy, która stara się pozyskać klientów w sposób bezpośredni – poprzez reklamę indoor lub outdoor. Podczas projektowania takiej konstrukcji nie można zapomnieć o nowoczesnym designie, lecz równie ważne jest zadbanie o czytelność przekazu i jego wartość merytoryczną. Podpowiadamy, jak powinien wyglądać stand reklamowy, by sprawdził się w roli profesjonalnej wizytówki firmy.

Stand reklamowy – definicja i zastosowanie

Definicja standów jest szeroka i niejednorodna. Standami nazywane są wszelkie stojaki reklamowe, których przykładem mogą być zarówno klasyczne pylony, jak i wielozadaniowe, pionowe ekspozytory do prezentowania produktów. Wspólny mianownik wszystkich standów reklamowych to ich potencjał marketingowy – tego typu produkty są świetnym nośnikiem treści i grafik promocyjnych oraz informacyjnych. Stojaki oferują sporą powierzchnię do zadrukowania, również wtedy, gdy cała konstrukcja nie zajmuje wiele miejsca. Nawet na niewielkim pylonie można bez trudu zmieścić logo i najważniejsze informacje dotyczące firmy, np. na temat godzin otwarcia czy aktualnych promocji. W związku z tym standy reklamowe stanowią częste wyposażenie nie tylko stoisk ekspozycyjnych, ale też sprzedażowych. Ponadto – ze względu na swoją niewysoką cenę, łatwy montaż i wygodne przechowywanie – są popularnym elementem stoisk na cykliczne lub jednorazowe eventy, w tym zwłaszcza targi branżowe albo konferencje.

Projektowanie standu reklamowego krok po kroku

Dobry stand reklamowy powinien być zaprojektowany według następujących priorytetów:

  • postaw na wysokiej jakości materiały – jeśli stand ma być wizytówką firmy, jego wykonanie musi być niezwykle staranne. Na rynku są dostępne stojaki tekturowe, z tworzyw sztucznych oraz z metalu bądź drewna. Nie trzeba od razu decydować się na najdroższe rozwiązanie, by zyskać pewność, że stojak będzie trwały i stabilny. W pomieszczeniach wystarczy umieścić stand papierowy, jednak na zewnątrz lepiej spiszą się np. stojaki z dibondu;
  • nie przesadź z ilością informacji i grafik – co prawda stand jest idealnym nośnikiem treści, lecz nie można zapominać, że w przypadku stojaków reklamowych czytelność jest ważniejsza niż wyczerpanie tematu. Trzeba więc zastanowić się, które informacje są najważniejsze i zrezygnować z treści mogących zaciemnić przekaz;
  • zadbaj o modny design – wszystkie elementy umieszczone na standzie muszą ze sobą korespondować. Podczas projektowania stojaka należy zwrócić uwagę na to, czy niektóre kolory nie są zbyt jaskrawe lub za ciemne, warto też odpowiednio wyeksponować logo i wybrać prosty, ale elegancki font.

Pracownik firmy Clever Frame specjalizującej się w systemach wystawienniczych doradza: "Osoby, które nie czują się na siłach, żeby samodzielnie zaprojektować stand reklamowy, mogą poprosić o pomoc specjalistów. Doświadczenie bardzo się przydaje w dobieraniu materiałów, kolorów i fontów, przy czym trzeba podkreślić, że to wytyczne i sugestie klienta mają decydujący wpływ na kształt stojaka".

Standy reklamowe są cennym narzędziem marketingowym, jednak tylko pod warunkiem, że zostaną zaprojektowane w sposób profesjonalny. Niewłaściwe dobranie barw, zadrukowanie całej powierzchni czy postawienie na kiepskiej jakości materiały może wywołać skutek odwrotny do oczekiwanego. Staranny projekt jest więc kluczowy, by móc traktować stand jak wizytówkę firmy.

Polecamy także:

Z jakich materiałów produkuje się oringi?

Uszczelniania hydrauliczne stosowane są w wielu gałęziach przemysłu. Przez to, że służą one do wielu różnorakich maszyn, produkowanych jest wiele ich rodzajów. Występują na przykład uszczelnienia tłokowe, tłoczysk czy obrotowe, ale najpopularniejszym typem uszczelek są tak zwane oringi. Więcej…

Czy możliwe jest zatrudnienie pracowników ze Wschodu w czasie pandemii?

Na polskim rynku pracy duże znaczenie mają pracownicy przejezdni, przede wszystkim ci ze Wschodu. Aktualna sytuacja epidemiczna uniemożliwiła wielu osobom swobodne wykonywanie swoich obowiązków zawodowych. Nie tylko Polacy, ale też pracownicy z Ukrainy czy Białorusi spotkali się w tym szczególnym czasie z problemami zarobkowymi. Czy możliwe jest w ogóle zatrudnianie w Polsce pracowników ze Wschodu w czasie pandemii? Więcej…

Czy wiesz jak działa drukarka 3D? Oto garść przydatnych informacji

Jeszcze całkiem niedawno idea drukowania trójwymiarowych przedmiotów brzmiała dla większości z nas zupełnie niewiarygodnie. Tymczasem już dziś drukarki 3D wykorzystywane są w branży przemysłowej, medycznej czy motoryzacyjnej, a niedługo może nawet zawitają do naszych domów. Zobacz, na czym polega ta unikalna technologia. Więcej…

Co kraj to obyczaj

Herbata od kilku wieków na dobre zadomowiła się w Europie. Dzisiaj bije rekordy popularności, a w każdym domu jest jej co najmniej kilka rodzajów. Zielona, czarna, czerwona, owocowa, a każda z nich ma swoje odmiany i smaki. Gatunków i rodzajów nie sposób policzyć, a jeśli dodać do tego odmienny sposób przygotowania każdego gatunku i różny sposób podania w innych stronach świata, wyjdzie z tego coś, w czym łatwo się zagubić. Więcej…

Warsztaty "ŚRODKI UNIJNE DLA SEKTORA NAUKI, BADAŃ I ROZWOJU W NOWEJ PERSPEKTYWIE FINANSOWEJ 2014-2020"

Warszawa, 2 grudnia 2015r.Celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom i uczestniczkom zasad realizacji projektów naukowych, badawczych i B+R w ramach Nowej perspektywy finansowej 2014-2020 - czyli kto, kiedy, na co i ile środków będzie mógł pozyskać. Uczestnicy i uczestniczki nabędą wiedzę pozwalającą przygotować się do skutecznego aplikowania o środki unijne w ramach przyszłej perspektywy finansowej. Dzięki tej wiedzy będą mogli oszacować swoje szanse na dofinansowanie oraz wybrać te obszary, które mogą być dla nich szczególnie atrakcyjne. Więcej…