Funkcjonalne i atrakcyjne wizualnie ekrany LED to dziś nieodłączny element działań reklamowych. Nasycone barwy i angażujący przekaz reklamowy, z pewnością zatrzymają uwagę odbiorcy na dłużej. Ekrany LED sprawdzają się zarówno w otwartej przestrzeni, jak i zamkniętych pomieszczeniach.
Rodzaj zakupionego ekranu LED zależy przede wszystkim od jego przeznaczenia. Jeżeli treści reklamowe mają być przedstawiane w kilku miejscach, odpowiednie do tej formy prezentacji będą ekrany mobilne. Mobilny ekran LED szczególnie dobrze sprawdza się podczas różnego rodzaju imprez plenerowych, eventów czy prezentacji. Należy dodać, że czas przygotowania ekranu mobilnego do użytku wynosi mniej niż 10 minut, co jest jego niewątpliwą zaletą. Lekka konstrukcja nie sprawia problemów z przenoszeniem w inną lokalizację.
Po pierwsze - jakość
Decydując się na zakup dobrej jakości ekranu LED, należy wziąć pod uwagę przede wszystkim jego rozdzielczość, która jest najważniejszym parametrem. Jeżeli ekran ma służyć do wyświetlania elementów graficznych, liczb i danych, potrzeba maksymalnej rozdzielczości, dzięki której odbiorca swobodnie przeczyta prezentowany tekst. Kluczową sprawą jest dobór rodzaju i parametrów ekranu do własnych potrzeb, liczby odbiorców, wyświetlanego materiału i lokalizacji ekranu.
Rozwiązaniami z zakresu ekranów LED, zajmuje się od wielu lat firma tdcpolska.pl.Ekrany LED od TDC Polska dostępne są z serii Sceo®LedScreen i charakteryzują się bardzo wysoką częstotliwością odświeżania oraz przetwarzaniem kolorów na poziomie 16 bit na kolor. Dzięki funkcjonalnym mechanizmom obrotowym, można błyskawicznie dostosować pozycję ekranu czy kąt widzenia.
Jeżeli potrzeba oryginalnej, efektownej i zachwycającej scenografii, warto zdecydować się na kurtynę LED. Jej montowanie jest możliwe zarówno wewnątrz budynków, jak i na otwartych przestrzeniach. Kurtyna może przybierać różne kształty i bardzo dobrze oddawać charakter prezentowanych treści.
Ekologiczne rozwiązania
Mając na uwadze potrzebę stosowania rozwiązań pro-ekologicznych, ekrany działają w oparciu o diody SMD, dzięki czemu ekrany SCEO®EnergySaver są energooszczędne. Mniejszy pobór prądu przez ekran LED przekłada się na zmniejszenie ogólnych kosztów eksploatacji - nawet do kilkudziesięciu procent. Oszczędności są widoczne już po pierwszym miesiącu użytkowania. Oprócz tego, zaawansowane sterowniki emitują minimalną ilość ciepła.
Ekrany LED są nowoczesnym oraz angażującym kanałem komunikacji z odbiorcami i na pewno uatrakcyjnią przekaz reklamowy.