Popularność sklepów internetowych
Realizuje się z dnia na dzień coraz więcej transakcji on-line. Wiele sklepów stacjonarnych decyduje się na założenie witryny www, ponieważ zdoła tą metodą dostać się do znacznie szerszej grupy nabywców. Natomiast my klienci będziemy mogli zamawiać zakupy szybciej oraz bez wychodzenia z swojego miejsca zamieszkania. Jest natomiast grupa towarów, które cały czas wolimy nabywać w sposób tradycyjny. Jedną z tych grup są ubrania. Jednakże czy nabycie ubrań online nie jest o wiele opłacalne?
Więcej…
Wyjazd do pracy w Niemczech. Jak zorganizować pobyt?
Niemcy do atrakcyjny kierunek wyjazdów dla naszych rodaków. Z przyjemnością odwiedzają zachodnich sąsiadów nie tylko w celach turystycznych. Wielu Polaków znajduje tam również zatrudnienie i upatruje szansę na ułożenie sobie życia w innej rzeczywistości. Wiąże się to z wieloma wyzwaniami, które należy podjąć. Jak się do tego przygotować? Warto przeczytać artykuł.
Więcej…
Systemy RFID w logistyce i ich zastosowanie
Logistyka to skomplikowany i złożony proces, na który składa się planowanie, realizowanie oraz kontrolowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców oraz informacji z punktu pochodzenia do punktu konsumpcji. Celem efektywnie prowadzonej logistyki w firmie jest zaspokojenie wymagań klienta końcowego.
Więcej…
Płyta indukcyjna – jak to działa?
Bywa modnym i użytecznym dodatkiem, który w naszych kuchniach pojawia się coraz częściej. I choć dla niejednego z nas kuchenka indukcyjna to obowiązkowa inwestycja, jest też wiele osób, które na tą innowację patrzą z dużą dozą nieufności. Czy warto inwestować w taki sprzęt? Czym kuchenki indukcyjne podbiły serca tych, którzy w kuchni stawiają na prostotę oraz bezawaryjność?
Więcej…
Produkcja filmów promocyjnych i reklamowych - kilka zasad na skuteczną reklamę.
Film reklamowy – od czego zacząć? Odpowiedź jest prosta: zacznij od określenia celu filmu, tego jakie efekty chcesz dzięki niemu uzyskać i w jaki sposób tego dokonać. Ustal jasny i prosty komunikat, który chcesz zawrzeć w spocie. Pamiętaj przy tym, żeby skupić się na konkretnej grupie docelowej, bo żaden komunikat nie jest w stanie dotrzeć do wszystkich, a jeśli będzie skonstruowany zbyt ogólnie w rezultacie nie trafi do nikogo. Następnie skup się na scenariuszu reklamy. To bardzo ważne ponieważ każdy element produkcji musi być wcześniej zaplanowany. To zbyt duże i kosztowne przedsięwzięcie żeby można było polegać w nim na przypadku czy spontanicznych działaniach.
Więcej…